Прегледите кои ќе се изведуваат во приватна здравствена установа во Прилеп, вклучуваат ехо на абдомен (бубрези, црн дроб, простата, жолчно кесе, панкреас, слезина, абдоминална аорта).
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Логистичкиот центар, кој се простира на површина од 100.000 метри квадратни, се наоѓа на парцела од 60 хектари, ќе ја зголеми ефикасноста и ќе ги намали емисиите на CO2 во синџирот на снабдување на компанијата.
Како што соопштуваат од Заводот, потрошувачката во октомври на месечно ниво има пораст за 0,6%, додека на годишно ниво има пораст од 6,7%.
Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак високофункционално пакување само ќе ја зголемува популарноста.
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“ (Aldi Nord Instore Konzept).
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.
Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани домати, помфрит и производи за појадок за да ја зголеми конкурентноста на пазарот.
„Лидл“ се залага за униформни национални цени и правични цени.
„Колид С Тим“ започна голем инвестициски проект минатата година, кој би требало да биде завршен до средината на 2025 година. |
„Загрепска пивара“ и пивото Ožujsko повеќе од 25 години соработуваат со Хрватскиот фудбалски сојуз и репрезентацијата.
Велика Британија: „Карлсберг“ ги претстави божиќните џемпери за љубителите на фудбалотВо рамките кампања, компанија во соработка со „Дринкавер“, на социјалните мрежи ќе работи и на ширење на вести за одговорно конзумирање на алкохол.
25 Nov 2024 |
|
Интелигенти решенија во логистикатаФутуристички свет кој е оддалечен со векови? Воопшто не. Всушност, ова e реалност на транспортот и логистиката во следните 10 години, а компаниите што ги движат луѓето и производите ќе треба да ја прифатат технологијата.
20 Nov 2024 |
|
Велика Британија: Nespresso и Дејвид Бекам во нова празнична кампања (Видео)Кампањата вклучува реклама во кога го следиме Бекам како прави Nespresso кафе, потоа излегува надвор и прави снешко кој го облекува во фудбалски дрес.
19 Nov 2024 |
Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.
Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарањеВо позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024 |
|
Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024 |
|
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |