Објавен е јавниот повик за поддршка на мали дестилерии

30 мај 2023

Средствата можат да бидат искористени за набавка на опрема за производство на жестоки алкохолни пијалаци и ангажирање на стручно лице, технолог за производство на алкохолни пијалаци

Колумни

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

IN MEMORIAM: За Гоце Камчев, неуморниот визионер

06 фев 2023

Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања

„Гринјард“ го презема „Џиџи Џелато“

01 јун 2023

Компанијата за свежо и замрзнато овошје и зеленчук „Гринјард“ најави проширување на асортиманот на хербални производи преку аквизиција на холандско-италијанскиот стартап „Џиџи Џелато“...

Видео вести
Анализи

Што сакаат потрошувачите и зошто – сега и во иднина

10 мај 2023

Трендовите и пазарот се менуваат од ден на ден. Поради тоа, особено е важно да се биде во тек со новитетите и да се слушаат потребите на потрошувачите

Еуромонитор: Пораст на продажбата во РС Македонија

13 апр 2023

Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...

Пикаса: Зборуваме ли доволно за македонските производи?

29 мар 2023

Во текот на 2022 година имало вкупно 1.505 споменувања, на дигитални и социјални медиуми. Од нив 186 објави се на социјалните медиуми, т.е. 14% од сите објави на темата...

Еуромонитор: Кога брендот зборува сам за себе

22 мар 2023

Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат незадоволените потреби на потрошувачите

Страв и недоверба во преговорите: А што ако успееш?

08 мар 2023

Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса

Еуромонитор: Клучна е вистинската рамнотежа

15 фев 2023

Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива

Интервјуа

За една личност успешно да работи и да напредува во кариерата, треба да има развиени комуникациски вештини, способност да работи во тим и да размислува „надвор од кутијата“

Марина Михајловска, „Кола“: Поддршка и постојано учење за развој на човечките ресурси

Кога веќе ги поставивме темелите на човечки ресурси и како растеше компанијата се појавуваа потреби да се спроведуваат одредени реорганизации, имплементираат соодвети системи, формализирање на сите процеси кои ги опфаќа работењето на човечки ресурси

 
Наташа Денковска-Бојковски: Производи кои поврзуваат повеќе генерации

Во мајскиот број на InStore зборувавме со генералната директорка на „Бучен Козјак“, Наташа Денковска-Бојковски, дипломиран економист, чии мастер-студии по стратегиски менаџмент се во тек...

 
Александар Чадиковски: Можностите се случуваат со причина

Цената на успехот е да излезете од комфорната зона. Сите не сме подготвени за тој чекор и тоа не е ништо страшно. Сепак, ако сакате да се чувствувате живо и исполнети со адреналин, единствено тоа е начинот да го направите животот поразличен...

 
Искра Ветаџокоска-Муцунска: Го трасираме патот на конзистентноста и иновативноста

Во интервјуто за InStore, Искра Ветаџокоска-Муцунска ни ги открива досегашните достигнувања на компанијата, ни откри како „Виталиа“ го контролира квалитетот на суровините, но и кои се трендовите што ќе ги реализира во иднина...

 
Филип Лунески: Креираме индустрија која ќе го промени светот

Во разговорот со Лунески дознаваме дека една од главните задачи е демистификација на канабис-индустријата и претставување пред јавноста како нова, иновативна и индустрија која ќе биде во постојан пораст и развој.

 
Кристијан Поповиќ: Опседнати сме со давање најдобро искуство при купувањето

Резултатите досега покажуваат дека успеавме во намерата да понудиме едно целосно ново искуство на купување што купувачите со две раце ќе го прифатат

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Мај 2023 / Број 121
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Десет начини за подобрување на корисничкото искуство во е-трговијата

01 јун 2023

Подобрувањето на корисничкото искуство во е-трговијата е лесно со правење неколку едноставни промени во вашата стратегија...

Антонио Зрилиќ: Вклучете повеќе финансиски цели

Моделите за дизајн на синџирот на снабдување треба да вклучуваат поголем сет на финансиски цели, како што се капитални расходи, обртен капитал, пазарен удел, цена, пораст и проширен сет на одлуки (на пр., асортиман и лансирање)
25 мај 2023

Антонио Зрилиќ: Како да го моделирате синџирот на снабдување

Иако, денес, глобалните синџири на снабдување се екстремно сложени и кога дојде до дисрупција во форма на ковид-криза тие почнаа да пукаат во шевовите, од друга страна, можеме да ги објасниме со едноставна input-output споредба.
11 мај 2023

Емир Ганибеговиќ: Чиј глас се слуша на состанок?

И кога издржавме повеќе од две години стресови и животни предизвици, приспособени на новата стварност – ни дојде таа „свеќа“ на крајот од тунелот која срамежливо го навести можниот крај на вирусот...
11 мај 2023
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022