Српски „Курир“: 30.000 работници од Македонија и Албанија во септември доаѓаат во Србија

09 авг 2022

Предвидено е граѓанинот кој сака да се вработи во една од овие три земји, да ги внесе своите податоци преку порталот е-Управа и на тој начин да го добие идентификацискиот број на иницијативата „Отворен Балкан“

Колумни

Колумна во Понеделник: Инфлација, цени, флуктуации

13 јун 2022

Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.

Колумна во понеделник: Понеделник: Што правиме сега?

23 мај 2022

Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек

Колумна во понеделник: Иднината на домашната трговија

16 мај 2022

Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.

„Лидл“ го отвори вториот логистички центар во Србија

08 авг 2022

„Лидл - Србија“ го отвори својот втор логистички центар во земјата, кој ќе обезбеди снабдување на дел од продавниците и ќе обезбеди услови за натамошно ширење на малопродажната мрежа

Видео вести
Анализи

Како да се управува со синџирот на снабдување годинава?

04 авг 2022

Како што синџирите на снабдување ги надминуваат првичните влијанија од пандемијата, веројатно е дека некои компании брзо ќе се вратат на своите стари навики

„Инсајдер ИД“: Одговор на новите предизвици

27 јул 2022

„Инсајдер ИД“ изработи анализа на податоците што се достапни од Државниот завод за статистика во Македонија, Бугарија, Србија и во Албанија, од НБРМ и од интерни истражувања на агенцијата од примарен извор

Како да се забрза порастот во е-трговијата?

20 јул 2022

Клучно за успешна стратегија во е-трговијата е компаниите да сфатат како луѓето купуваат онлајн, што купуваат и каде, да спознаат кои се двигателите и бариерите за користење на е-трговијата и што ги мотивира потрошувачите...

Феноменот на „големи оставки“

13 јул 2022

Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и вработените во компанијата

ИГД: Создавање дестинациски хипермаркет

30 јун 2022

ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно малопродажно и разонодувачко искуство

Пикаса: Газираните сокови на прагот од летото

20 јун 2022

Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и присуството на брендовите на газирани сокови во дигиталните медиуми во земјите од регионот на Западен Балкан

Интервјуа

Во продажбата нема минат труд и затоа фокусот секогаш треба да биде на порастот, придружен со приспособливост и истрајност...

К. Теодосијадис: Горд сум на трајното влијание што го имав врз малопродажбата и врз економијата

Консантинос Теодосијадис, генерален менаџер на „Тинекс“, неодамна објави дека на крајот на јуни ја завршува својата долгогодишна кариера во малопродажбата, по 26 години работа во државава. InStore направи ексклузивно интервју со него

 
Славен Ружиќ: Извозот во Јапонија е важен деловен чекор

Јапонија е еден од најголемите увозници на месо и месни преработки и токму затоа гледаме потенцијал на тој пазар

 
Димитрије Марковиќ: Креативноста и упорноста ја водат нашата деловна политика

Дефинитивно целиме кон широк асортиман кој ќе содржи производи за сечија желба и пристапност која нема да го компромитира квалитетот на производот

 
dm drogerie markt: 10 ГОДИНИ УСПЕШНА ПРИКАЗНА

Најголемиот дрогериски ланец во Европа, dm drogerie markt, кој работи во С. Македонија со продажна мрежа од 21 дрогерија во 9 градови и повеќе од 200 вработени, прославува јубилеј...

 
Горан Ковачевиќ: „Гомекс“ ќе ги задржи својата физиономија и посебност

Логиката на работењето со фондови е на секои 5-7 години да го смените партнерот: да тргнете со помал фонд и потоа, како што се зголемува работата, да соработувате со сè поголеми фондови...

 
Силвија Димитрова, СОС Детско село: Секој предизвик е чекор напред

​На сегашната позиција можам да ги употребам сите претходни знаења и да ги ставам во функција на промоција на брендот и мисијата на СОС Детско село

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022 /
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Најактуелните иновации во 2022 година

03 авг 2022

Трендовите во логистиката веќе оставија трага по која ќе живеат и ќе работат следните генерации. Познавањето на тие трендови е многу важно за сите што се заинтересирани за развој на овој сектор...

КАМПАЊА: Не пиј додека пловиш

Длабоко под површината на морето, во близина на шведското туристичко место Смеген, се наоѓа бар на „Карлсберг“, кој предупредува за опасноста од пиење и пловење...
21 јул 2022

Осврт: Подемот на климаворите

До 2030 година рутинскиот избор на храна на консументите ќе биде насочен кон климата. Компаниите што сега се мобилизираат ќе бидат победници во иднина
14 јул 2022

Дарко Васелиќ: Нови начини за управување со производите

Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите) настојуваат да го употребат неискористениот потенцијал
06 јул 2022
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022