Партнерство на ТИРЗ и ИФЦ, нови можности за домашните компании

23 јун 2021

Дирекцијата за технолошко индустриски развојни зони (ТИРЗ) и Меѓународната финансиска корпорација (ИФЦ) влегуваат во партнерство

10 години InStore: Афирмација на мали и микро претпријатија

15 апр 2021

Преку рубриката InStory разговаравме со повеќе од 30 мали и микро компании, раскажувајќи ги нивните почетоци и развојот на македонскиот пазар

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

„Баесдорф“ развива иновативни производи во Кина

23 јун 2021

Групацијата „Баесдорф“ е особено отворена кон глобалните независни брендови во областа нега на кожа кои сакаат да влезат на кинескиот пазар и да изградат локални тимови во Шангај

Нова онлајн платформа за компаниите од регионот

23 јун 2021

Платформата, освен изворите за финансирање на деловни проекти, содржи и актуелни повици и вести, база на понуда и побарувачка и можност за поврзување на компаниите за развивање на технологија и иновации

Видео вести
Анализи

Иднината на трговските центри

22 јун 2021

Иднината на трговските центри, можеби дури и нивниот опстанок, зависи од способноста на производителите и трговците да научат да ги променат правилата на игра што брзо се менува

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021

Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото прифаќање беше популацијата со технолошки „кликер“...

Керни: Квалитети на добриот лидер во „ненормалноста“

09 јун 2021

Лидерите мора да го моделираат правилното однесување и да ги кажат вистинските работи за да ја всадат, инспирираат и зајакнат корпоративната култура. Но, тие сега имаат и нови одговорности...

Ипсос: Одржливоста на брендовите и нивната цена

25 мај 2021

Во колкава мера потрошувачите се подготвени да платат повисока цена за сметка на одржливоста на брендовите што ги одбираат?

Еуромонитор: Што е тука за да остане?

11 мај 2021

За да обезбедат континуитет во работењето, трговците на мало мора да разберат кои промени ќе останат трајни...

ИГД: Перспективи за 2021 година во Централна и во Источна Европа

11 мај 2021

Анализа за приспособувањето на пазарот и за петте тренда за 2021 година, со фокус на четирите најдобри пазари во регионот...

Интервјуа

Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите, освен на македонскиот пазар може да се најдат и на регионалните и светските пазари

Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на добрите и на помалку добрите страни и на крај – одлука на нашата компанија, вели основачот на „Анекс“...

 
Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да се развиваме...

 
Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да избегнувате да плаќате за управување со отпадот

 
Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се заборави колку всушност е тешко да се дојде до таа позиција на лидер, а потоа и да се задржи...

 
Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето, уште отсега ја нарекуваат „српскиот Амазон“...

 
Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2021 / Број. 102
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Стратегии за вашиот прекуокеански карго

09 јун 2021

Со оглед на тоа што бродските линии се посигурни дека клучните средства (како што се бродовите и терминалите) во синџирот на снабдување се под нивна контрола, тие сакаат да го исфрлат шпедитерот како посредник.

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Колку е тешко да се биде фин

Можете и да наредувате, и да барате, и да инсистирате со закани и повици. Но, нема да постигнете многу. Барем не долгорочно...
09 јун 2021

Циркуларна економија: Добри примери од Европа

Зелената економија повеќе не е апстрактна тема за која се зборува и анализира...
26 мај 2021

Златна награда за дизајнот на македонскиот бренд NOBULL…

Македонскиот бренд NOBULL… (www.justnobull.com), еден од брендовите на Македонија-Експорт, освои златна награда на престижниот фестивал MUSE Design Awards
26 мај 2021
Обуки и самити

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

16 мар 2021

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019