Компаниите „Аграр Ко“, „Ларс“, „Екслузив“, „Лион“, „Фрукатана“, „Мако маркет доо“, „Хина продукст“, „Макс фуд индустри“, „Иноспектар“, „Конимекс холдинг“, „Соко“, „Винчини – Макпрогрес“, „Випро“, „Вори“ ќе ги претстават своите производи на саемот.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
На американскиот пазар, германските компании најмногу извезувале фармацевтски производи, машини и автомобили,
Конференцијата ја организира InStore Србија, а целта е да се собере бизнис елитата и претставниците на значајните меѓународни институции.
„Кауфланд“ посочува дека го зголемил уделот на домашните производи на своите полици за два процентни поени.
„Пени“ во Германија ја зајакнува својата позиција во урбаните средини. Според „Лебенсмител цајтунг“, дискотерот, банер на „Реве груп“, планира да реконструира 800 од своите над 2.100 продавници до 2028 година.
Според германската Федерална канцеларија за труд, просечниот период на слободни работни места за продажни позиции во одделот за месо во германскиот супермаркет е 117 дена, со само 1,2 баратели на работа по огласена позиција.
„Кауфланд“ ја зајакнува својата позиција на германскиот пазар. Конкурентот во секторот на хипермаркети,„ Глобус“, објави дека постигнал договор за продажба на пет хипермаркети „Глобус“ низ Германија на „Кауфланд“.
„Алди Суд“ и „Шварц груп“, која е матична компанија на „Лидл“ и операторот на супермаркети „Кауфланд“, се обврзаа на достигнување на следното ниво на одржлива малопродажба.
Дисконтерот ја намалува површината за промоција на непрехранбени производи поради намалената побарувачка. Во замена за тоа, „Алди“ одвојува повеќе простор за свежи производи, регионални специјалитети и органска храна.
Кога „лавот“ е дел од вашиот бизнис, тогаш сте сигурни дека доверената задача ќе биде извршена. |
Како дел од новата кампања бреднот ќе лансира ограничена серија од својата Black Label линија со мотиви од сериајта, која во првиот месец од премиерата на првата сезона достигна над 111 милиони обожаватели ширум светот.
„Јафа Црвенка“ ги претстави новите Munchmallow фигуриКампањата вклучува петнаесет нови играчи, вклучувајќи ги и „чудните“ животни, како што се Роуч, кој е комбинација на овен и гулаб и Баначка, која е комбинација на банана и мачка.
10 Oct 2024 |
|
САД: „Хајнц“ лансира кампања за Ноќта на вештеркитеЦелта е да се истакне „ирационалната љубов“ на потрошувачите кон кечапот Heinz, кој ги тера да заборават на се, па дури и на манирите и поради тоа на постерите од кампањата можат да се видат потрошувачи кои на лицата имаат размачкан кечап.
08 Oct 2024 |
|
САД: „Кока Кола“ и „Бакарди лимитед“ го претставија новиот РТД коктелЛансирањето на избраните европски пазари и на месичкиот пазар е планирано за 2025 година.
27 Sep 2024 |
Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024 |
|
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |
|
Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитетУчесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024 |