„Витаминка“ овозможува бесплатни прегледи за вработените мажи во компанијата

03 Dec 2024

Прегледите кои ќе се изведуваат во приватна здравствена установа во Прилеп, вклучуваат ехо на абдомен (бубрези, црн дроб, простата, жолчно кесе, панкреас, слезина, абдоминална аорта).

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Унгарија: „Теско“ отвори нов логистички центар

04 Dec 2024

Логистичкиот центар, кој се простира на површина од 100.000 метри квадратни, се наоѓа на парцела од 60 хектари, ќе ја зголеми ефикасноста и ќе ги намали емисиите на CO2 во синџирот на снабдување на компанијата.

Видео вести
Анализи

Трендови во индустријата за пакување во 2024 година

02 Dec 2024

Како што потрошувачите стануваат сè посвесни за влијанието на пакувањето врз животната средина, минималистичкото, но сепак високофункционално пакување само ќе ја зголемува популарноста.

„Лидл“ се подготвува за влезот на „Биедронка“ на словачкиот пазар

27 Nov 2024

„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024

Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“ (Aldi Nord Instore Konzept).

Германија: „Лидл“ се враќа кон своите корени

13 Nov 2024

„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.

Германија: „Алди“ ја нагласува водечката позиција во доменот на цените

06 Nov 2024

Од јануари, „Алди“ активно промовира двоцифрени намалувања на цените на основните артикли како што се пченично брашно, конзервирани домати, помфрит и производи за појадок за да ја зголеми конкурентноста на пазарот.

Финска: „Лидл“ со кампања за униформни национални цени

04 Nov 2024

„Лидл“ се залага за униформни национални цени и правични цени.

Интервјуа

„Колид С Тим“ започна голем инвестициски проект минатата година, кој би требало да биде завршен до средината на 2025 година.

Јелена Круниќ: Предноста на „малите“ трговци е разбирањето на потрошувачите и брзата промена

Уште од основањето на „Медиус“, татко ми го постави принципот дека ние сме семејна компанија која негува добри и здрави односи во колективот.

 
Драган Јовев: Бележиме пораст на домашниот и на регионалниот пазар

Ни претстои возбудлива 2025 година, која за Opel ќе биде година на сосема нови модели.

 
Емилија Несторова: Allurе кoмерцијалнaта гама на Peugeot е синоним за професионалност и сигурност

Кога „лавот“ е дел од вашиот бизнис, тогаш сте сигурни дека доверената задача ќе биде извршена.

 
Здравко Ѓогиќ: Луѓето секогаш ми се на прво место

Професионалниот пат на Здравко Ѓогиќ во секторот на стока за широка потрошувачка и финансии доби пресвртница во 2016 година кога ѝ се придружи на компанијата „Лореал“.

 
Александра Оливера Кориши: Долгорочна лојалност на купувачите се гради преку квалитет и доверба

Едно од главните начела на dm гласи: „...да дејствуваме како пример за одговорна компанија во нашето опкружување!“

 
Марина Хадровиќ: Нашите производи се квалитет, емоција и вкус

„Монделез“ има луѓе кои се посветени, искусни, оптимисти и брендови кои потрошувачите ги сакаат.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Ноември 2024 /
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Хрватска: Јошко Гвардиол е нов амбасадор на „Загрепска пивара“

26 Nov 2024

„Загрепска пивара“ и пивото Ožujsko повеќе од 25 години соработуваат со Хрватскиот фудбалски сојуз и репрезентацијата.

Велика Британија: „Карлсберг“ ги претстави божиќните џемпери за љубителите на фудбалот

Во рамките кампања, компанија во соработка со „Дринкавер“, на социјалните мрежи ќе работи и на ширење на вести за одговорно конзумирање на алкохол.
25 Nov 2024

Интелигенти решенија во логистиката

Футуристички свет кој е оддалечен со векови? Воопшто не. Всушност, ова e реалност на транспортот и логистиката во следните 10 години, а компаниите што ги движат луѓето и производите ќе треба да ја прифатат технологијата.
20 Nov 2024

Велика Британија: Nespresso и Дејвид Бекам во нова празнична кампања (Видео)

Кампањата вклучува реклама во кога го следиме Бекам како прави Nespresso кафе, потоа излегува надвор и прави снешко кој го облекува во фудбалски дрес.
19 Nov 2024
Обуки и самити

Masterclass со Tony Durham Бихејвиористичката наука во функција на успешните бизниси

22 Nov 2024

Tony Durham на 2 април 2025 година повторно во Скопје, со обука наменета за професионалци за продажба и маркетинг.

Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарање

Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.
02 Oct 2024

Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?

На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024

Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore

На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024