„Баерсдорф“ донира на национални здруженија во Македонија

29 мај 2020

Компанијата „Баесдорф“, донираше 5.000 евра во рамки на својата меѓународна програма за поддршка на колективната борба на општеството против ширење и влијание на Ковид-19, на Националното здружение на медицински сестри, техничари и акушерки на Македо

„Казино“ планира да отвори уште 300 продавници

29 мај 2020

Францускиот синџир за малопродажба „Казино“ планира да отвори уште 300 продавници до крајот на годинава за да ја задоволи зголемената потреба на потрошувачите...

„Меркатор“ белижи пораст на приходите и профитот во првиот квартал

29 мај 2020

Приходите од продажба на групацијата „Меркатор“, во првите три месеци од 2020 година, се зголемени за 10,8% во однос на истиот период минатата година и изнесуваат повеќе од 530 милиони евра.

Видео вести
Анализи

Нилсен: Кој е кој меѓу приватните трговски марки во Европа

20 мај 2020

Приватните трговски марки продолжуваат да освојуваат сè поголем пазарен удел низ цела Европа...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, петти дел

29 апр 2020

Кластери и конзорциуми како начин на подобрување на работењето...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, четврти дел

28 апр 2020

Професионални менаџерски тимови за управување составени од повеќе компании...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, трет дел

27 апр 2020

Ефект врз бизнисот и проактивно поставување...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, прв дел

25 апр 2020

InStore ја објавува во пет продолженија анализата на „Инсајдер ИД“ за последиците и предизиците што ги носи кризата предизвикана од пандемијата со Ковид-19...

Интервјуа

Со Слободан Кутревски, првиот извршен директор на компанијата, разговаравме за работењето на „Пекабеско“ во изминатите четири месеци, за остварените резултати во период кога владее тешка состојба во државава.

Петар Лазаров: Време е за вложување во трејд-маркетинг

Во интервјуто за InStore, Петар Лазаров, член на тимот во „Македонија-експорт“ истакнува дека во време на криза најдобро може да се види кој бренд како работи и колку знае.

 
Ненад Манчериќ, „Певекс“: Им нудиме севкупно искуство на потрошувачите

Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе пет години е вработен во најголемиот хрватски трговски синџир „Певекс“.

 
Вера Димовска, психолог: На раководителите најмногу им треба психолошка поддршка

Во интервјуто за InStore Вера Димовска ја истакнува потребата за грижа за менталното здравје на вработените, особено во ова време на самоизолација и работење од дома. Прочитајте повеќе што компаниите треба да направат во таа насока.

 
Вања Панајотова: Брендовите мораат да останат автентични и веродостојни

Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите

 
Сузана Јанкуловска Бицевска: Дигиталниот маркетинг добива се поголемо значење

Инвестиции во маркетинг треба да има секогаш, па и во овој период. Меѓутоа тие се „осудени“ на реструктуирање, пренасочување, приспособување, зависно за кој бренд се работи и за кој канал производот е наменет.

 
Најпогубно за брендот е да се изневери довербата на потрошувачите

Ова не е време за агресивни комерцијални пораки, туку за пораки на емпатија и поддршка и градење на односи на солидарност

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Maj 2020 / Број. 76
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Верица Мартиновска: Како (не)треба да комуницираат брендовите?

27 мај 2020

Изминатиов период претставуваше огромен предизвик за компаниите, не само во смисла на организирање на нивното работење, туку и во наоѓање на вистинскиот начин за комуницирање на нивните брендови со крајните потрошувачи.

Лазар Ѓуров: За (не)дисциплината и самодисциплината

Има ли дисциплина во компаниите, и зошто не?
13 мај 2020

Лазар Ѓуров: Кризата ги вади лидерите на површина

Кога ќе се измести тлото под нозете. Кога целосно ќе се смени начинот на живот и работење. Кога бизнисот не може да се одвива „as usual“...
23 апр 2020

Е-продажба: Бум на глобалната е-трговија

Дали е новина ако ви кажам дека е-трговијата значително се зголеми?! Секако, не – особено во текот на кризата со Ковид-19. Но, дали знаете колку се зголеми?
15 апр 2020
Обуки и самити

KAM 1.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање

14 мај 2020

Во организација на Кликер Маркетинг на 2 јуни ќе се одржи InStore еднодневен вебинар „KAM 1.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“, на кој ќе предава Дарко Лукиќ...

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019