Да се работи на развивање на арбитражната култура меѓу домашните компании

04 мај 2021

Од вкупниот број на поведени арбитражни постапки во последните пет години, 60 отсто биле спорови без меѓународен елемент, односно само меѓу домашни компании, додека 40 отсто имале меѓународен елемент.

10 години InStore: Афирмација на мали и микро претпријатија

15 апр 2021

Преку рубриката InStory разговаравме со повеќе од 30 мали и микро компании, раскажувајќи ги нивните почетоци и развојот на македонскиот пазар

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

„Шпар“ доби сертификат IFCO за одржливост за 2020 година

05 мај 2021

Грижата за животната средина е приоритетна задача на компанијата „Шпар“ - Словенија, која, меѓу другото, се реализира со воведување најсовремени технологии и еколошки материјали во нивните продавници.

Видео вести
Анализи

БРИМА: Се зголемува бројот на онлајн-купувачи

05 мај 2021

Откако се појави пандемијата, 9% од граѓаните почнале да купуваат намирници за потребите на домаќинството онлајн, додека 14% од нив и претходно имале навики да купуваат онлајн...

Ипсос: Е-трговија или без трговија

05 мај 2021

Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не, повеќе не станува збор за привремена адаптација, туку за трајна еволуција

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2021 година

07 апр 2021

Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација

Македонските производи во регионот

24 мар 2021

Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали потрошувачите на нашите брендови во Србија се различни по животен стил од оние во Словенија, на пример

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (прв дел)

17 мар 2021

Променливоста и приспособливоста се движечки сили на новите глобални потрошувачки трендови...

Анализа на Себастијан Ренак: Што ќе значи влезот на „Лидл“ во С. Македонија?

11 мар 2021

Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на поголемите маркети на „Тинекс“ и на „Рамстор“

Интервјуа

На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

Верица Мартиновска: InStore, носител на промените во FMCG секторот

„Кликер маркетинг“ постои од 2008 година како full service агенција, а еден од нејзините најзначајни проекти е магазинот InStore. Верица Мартиновска е главниот двигател и жена која одлично знае да препознае што му недостига на пазарот...

 
Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и храбра реакција на компаниите од целиот свет...

 
Сашо Димоски, „Гебрудер Вајс“: Далековидоста и знаењето ја движат логистиката

Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е присутна 11 години, а глобално работи повеќе од 500 години

 
Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа потребните промени за малопродажната индустрија да ги достигне претстојните промени и трендови во овој сегмент.

 
Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни доставувачи, кооперанти и семејни земјоделски стопанства

 
Ласко Јованов: Секоја промена e иницирана од желбата за развој

Ланската година беше јубилејна - 30-та од основањето на кавадаречката компанија „Слога Пром“, позната по широкиот спектар на замрзнати производи...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Април 2021 / Број. 100
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Дизајн-тинкинг: Развијте емпатија кон потрошувачот

28 апр 2021

Дали купувањето одреден производ е секојдневна активност за нашиот потрошувач?

Дизајн-тинкинг и неговата улога во дизајнот на иновации

Дизајн-тинкинг е процес што почнува со луѓе за кои е создаден производот и/или услугата и завршува со нови решенија што се приспособени за да ги задоволат нивните потреби
14 апр 2021

Вали Марсзалек: За тројна победа

Дури 92% од вкупно 169 потцели на „Агенда 2030“ ги одразуваат темелните меѓународни стандарди на човековите права
07 апр 2021

Поликарп Арсеновски: Вработените ве носат напред

Луѓето не се алатка за работа. Тие се основниот капитал на секоја компанија и оттука потекнува обврската на лидерите да создадат извонредни услови за работа, со кои луѓето ќе бидат мотивирани
29 мар 2021
Обуки и самити

KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање

25 мар 2021

Еднодневниот вебинар „KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“ со Дарко Лукиќ ќе се одржи на 16 април, а е наменет за КА-менаџери, менаџери за продажба и унапредувачи на продажбата...

Онлајн-работилница на Антонио Зрилиќ: Cash flow is king!

Како дел од серијалот онлајн-работилници „Business Unusual with Antonio Zrilić“, InStore ви ја претставува работилницата на тема „Cash flow is king!
19 мар 2021

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.
16 мар 2021

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021