Средствата можат да бидат искористени за набавка на опрема за производство на жестоки алкохолни пијалаци и ангажирање на стручно лице, технолог за производство на алкохолни пијалаци
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања
Компанијата за свежо и замрзнато овошје и зеленчук „Гринјард“ најави проширување на асортиманот на хербални производи преку аквизиција на холандско-италијанскиот стартап „Џиџи Џелато“...
![]() |
Свет„Нестле“ доби нова финансиска директорка31 мај 2023, |
![]() |
Свет„Алберт Хеин“ тестира повисока „вистинска цена“ на кафето31 мај 2023, |
![]() |
СветТрговците со храна бележат големо намалување на маржите30 мај 2023, |
Новиот терминал е позициониран во индустриската зона на 10 километри од европскиот коридор 10, покрај идниот Моравски коридор
Трендовите и пазарот се менуваат од ден на ден. Поради тоа, особено е важно да се биде во тек со новитетите и да се слушаат потребите на потрошувачите
Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...
Во текот на 2022 година имало вкупно 1.505 споменувања, на дигитални и социјални медиуми. Од нив 186 објави се на социјалните медиуми, т.е. 14% од сите објави на темата...
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат незадоволените потреби на потрошувачите
Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
За една личност успешно да работи и да напредува во кариерата, треба да има развиени комуникациски вештини, способност да работи во тим и да размислува „надвор од кутијата“ |
Подобрувањето на корисничкото искуство во е-трговијата е лесно со правење неколку едноставни промени во вашата стратегија...
![]() |
Антонио Зрилиќ: Вклучете повеќе финансиски целиМоделите за дизајн на синџирот на снабдување треба да вклучуваат поголем сет на финансиски цели, како што се капитални расходи, обртен капитал, пазарен удел, цена, пораст и проширен сет на одлуки (на пр., асортиман и лансирање)
25 мај 2023 |
![]() |
Антонио Зрилиќ: Како да го моделирате синџирот на снабдувањеИако, денес, глобалните синџири на снабдување се екстремно сложени и кога дојде до дисрупција во форма на ковид-криза тие почнаа да пукаат во шевовите, од друга страна, можеме да ги објасниме со едноставна input-output споредба.
11 мај 2023 |
![]() |
Емир Ганибеговиќ: Чиј глас се слуша на состанок?И кога издржавме повеќе од две години стресови и животни предизвици, приспособени на новата стварност – ни дојде таа „свеќа“ на крајот од тунелот која срамежливо го навести можниот крај на вирусот...
11 мај 2023 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |