Одлуката за забрана за увоз на пилешки желудници АХВ ја донесе врз основа на резултатите на направената анализа на ризик од можни опасности по здравјето на граѓаните од консумација на овој тип внатрешни органи од живина .
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Барометарот на „Ифо“ е најважен економски индикатор во Германија.
По повод отворањето на малопродажниот објект, компанијата подготви промотивни активности, како што се попусти, дегустации и подароци за потрошувачите
По долгиот период на ниски потрошувачки трошоци, макроекономска и геополитичка неизвесност, како и брза промена во однесувањето на потрошувачите, глобалната малопродажна индустрија се најде на крстопат.
Во Европа, онлајн-продажбата сè уште е доминантна во категоријата, но и продажбата во супермаркети брзо ја достигнува.
Трговците ја намалуваат големината на нивните продавници за да ги задоволат барањата на потрошувачите за поголема удобност и побрзо купување.
Според податоците на „Ниелсен“, до крајот на 2023 година, сегментот трговија имал 13% удел во целиот пазар со мешовита стока, растејќи за 16,4% на годишно ниво
Во свет во кој сѐ повеќе доминираат алгоритми, ќе ни требаат човечки вештини и емоции за да го искористиме максимумот од оваа технолошка револуција.
Просечната годишна инвестиција на „Алди“ е речиси четири пати поголема од јавното финансирање на британската влада вкупно за сите овоштари.
Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и подобрување на искуството во големото купување. |
Кампањата е лансирана во соработка со агенцијата „Мекен Манчестер“.
|
Малопродажбата во Обединетото Кралство: Иновацијата во борбата со конкуренцијатаСе предвидува дека онлајн-продажбата до 2027 година ќе зазема 57,7% пазарен удел за разлика од 23,6% во 2020 година
24 Jul 2024 |
![]() |
Франција: Heineken во посебно олимписко пакувањеКомпанијата под слоганот „ 190 држави под ѕвезда“ претстави ново, колоритно пакување со боите на знамињата на земјите во кои е присутен Heineken.
22 Jul 2024 |
![]() |
САД: Сосовите Heinz како суперхерои (Видео) Како дел од кампањата лансира е и спот во кој наратор е актерот Рајан Рејнолдс, кој го филмот го игра ликот на Дедпул.
19 Jul 2024 |
На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
![]() |
Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитетУчесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024 |
![]() |
Обука: Мотивација на тимови што носат резултати со Ениса Селмановиќ – СалкиќInStorе на 29 мај ќе одржи еднодневна обука со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој на тема „Самомотивација и мотивација на тимот“.
25 Apr 2024 |
![]() |
11 јуни, еднодневна обука: Управување со клучни купувачи и преговарање со Дарко ЛукиќНа барање на бизнис заедницата магазинот InStorе на 11 јуни повторно организира еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
24 Apr 2024 |