Ваквото зголемување се должи, пред сѐ, на зголемувањето на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во секторите: финансиски дејности и дејности на осигурување (21,4%), уметност, забава и рекреација (20,2%) и објекти за сместување
Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.
Стресот е број еден директен (или индиректен) убиец на 21 век. Каде и да се свртите секаде се пишува за стресот, како влијае на нас, како да го намалиме, како да се справиме итн.
Иако се млади, тие се свесни следбеници на личното критичко размислување, разбираат и се подготвени да го пофалат и забележат сето она што е добро во бизнисот што можеби и ПР-от не се сетил да го забележи
„Монделез“ објави дека планира да го продаде својот бизнис со гуми за џвакање, вклучувајќи ги брендовите Trident и Dentyne, како и брендот Coughs Halls, бидејќи компанијата се фокусира на чоколада и грицки.
Постојат два начини на означување, во зависност од тоа дали уделот на мелено кафе во одреден производ е поголем или помал од 50 проценти
![]() |
РегионЕнoрмно „скокнаа“ цените на тоалетната хартија20 мај 2022 |
![]() |
Регион„Студенац“ го презеде синџирот „Дуравит“20 мај 2022 |
![]() |
РегионБиХ: Свечено отворена фабриката „Ласта“19 мај 2022 |
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат
Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?
Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме во матрицата, да видиме дали тој дигитален храбар нов свет навистина постои...
Како со фокусираност кон потрошувачот (customer centricity) и напредна аналитика на податоци да се постигне поголема вредност
За да ги задоволат сѐ поголемите барања на потрошувачите, трговците со години постојано вложуваат во подобрување на дигиталните искуства, оптимизација на синџирите на снабдување и во преуредување на продавниците...
Целта на извештајот „Трендови во прехранбената индустрија 2022“ е да ги отвори хоризонтите и да ги олесни процесите на стратешко планирање за наредната година...
Не постои гаранција дека некоја соработка непречено ќе трае, дури и кога успешно ги остварувате плановите за продажба. Колку порано ја разберете и прифатите оваа реалност, толку посилни ќе бидете во овој бизнис... |
Сите треба да научите еден факт поврзан со изборот на таленти. Секоја одлука што се однесува на луѓето е коцка. Потпирајќи се на силите и на тоа што човекот може да го научи, коцкањето станува рационално
![]() |
Иновацијата наша насушна Кога ќе добијат можност, луѓето прават чуда – особено оние од кои најмалку очекувате
05 мај 2022 |
![]() |
Ќе се шокирате кога ќе видите што се случиУбаво е да се има граници – колку може и до каде може
13 апр 2022 |
![]() |
Дарко Васелиќ: Како да се унапреди лојалноста?Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...
07 апр 2022 |
Како најдобро да се воспостави стратегиско управување со купувачи? На кој начин треба да се одвива процесот на преговарање? На овие и на многу други прашања ќе дознаете на онлајн-работилницата, закажана на 22 мај 2022 година.
![]() |
Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
07 апр 2022 |
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |