Се одржа ЛАГ ЕКСПО 2022 - прв саем за локален развој во државата

26 сеп 2022

На саемот со свои штандови, производи и активности се претставија и членовите на ЛАГ - овите Бојмија, Беласица - Огражден, Малеш -Пијанец, Абер 2015 и Плачковица

Колумни

Колумна во Понеделник: Инфлација, цени, флуктуации

13 јун 2022

Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.

Колумна во понеделник: Понеделник: Што правиме сега?

23 мај 2022

Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек

Колумна во понеделник: Иднината на домашната трговија

16 мај 2022

Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.

Видео вести
Анализи

Еуромонитор: Лебот со квасец останува доминантен

22 сеп 2022

Современите кулинарски трендови го поддржуваат порастот на плоснатиот леб како основна храна

Керни: Употребата на NFT во FMCG-секторот

15 сеп 2022

Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства на непосреден, автентичен начин...

Минтел: Што сакаат потрошувачите и зошто?

09 сеп 2022

Како што полека се расплетува пандемијата на ковид-19, која влијаеше врз речиси секоја индустрија низ целиот свет, тимот на експерти од „Минтел“ анализира како тоа ќе се одрази на пазарите и како ќе се одвиваат промените...

ИГД: Брзина без граници

31 авг 2022

Еден од најбрзорастечките и најиновативни сегменти во индустријата за храна и производи за широка потрошувачка е брзата трговија

Пикаса: Најпребарувани зборови во категоријата здрава храна, јули 2022

18 авг 2022

Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса аналитикс“...

Керни: Како да се оствари ирационална лојалност?

17 авг 2022

Сегашната конвенционална мудрост е дека програмите за лојалност всушност не создаваат лојалност на купувачите и дека вистинската лојалност постепено умира...

Интервјуа

Нашите цели се јасни, планот за развој е постојано активен, но никогаш не е избрзан. Понатамошните планови и чекори се насочени кон нови остварувања со цел да се зајакне нашата позиција на пазарот...

Тони Дурам: Иднината е светла ако влијаете врз однесувањето на потрошувачите

Мојата најголема грижа е дека опседнатоста на продавачите и брендовите со цената непотребно ќе ѝ го одземе профитот на индустријата, додека користењето на психолошките техники би дало многу подобри резултати

 
Дејан Јовановиќ: Победнички менталитет, амбиција, дисциплина

Едно е сигурно – комфорната зона не ве развива и во моментот кога ќе излезете од неа, вашите сетила за преживување ве тераат да размислувате и да бидете во можност да се справите со секаков вид предизвици...

 
Горан Дабевски: Се издвојуваме по вкусот и квалитетот на осоговските млечни производи

Приказната на „Јого Mеркур“ почнала скромно, во 1990 година. Се развила преку изградбата на млекарницата во 2006 година, а денес ги освојува потрошувачите преку брендот „Осоговски млечни производи“

 
Оливер Гичевски: Ефикасноста и едноставноста се најважните лекции

Во продажбата нема минат труд и затоа фокусот секогаш треба да биде на порастот, придружен со приспособливост и истрајност...

 
К. Теодосијадис: Горд сум на трајното влијание што го имав врз малопродажбата и врз економијата

Консантинос Теодосијадис, генерален менаџер на „Тинекс“, неодамна објави дека на крајот на јуни ја завршува својата долгогодишна кариера во малопродажбата, по 26 години работа во државава. InStore направи ексклузивно интервју со него

 
Славен Ружиќ: Извозот во Јапонија е важен деловен чекор

Јапонија е еден од најголемите увозници на месо и месни преработки и токму затоа гледаме потенцијал на тој пазар

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Септември 2022 / Број 114
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Дарко Васелиќ: Услови за имплементација на категори-менаџмент

07 сеп 2022

Во основата на концептот категори-менаџмент се наоѓаат трошокот, потрошувачот, конкуренцијата и двигателите на категоријата...

КАМПАЊА: Johnnie Walker во 23 век

Пред две години Johnnie Walker го прослави 200-годишниот јубилеј, а брендот веќе чекори кон иднината создавајќи утописка визија...
01 сеп 2022

Мајк Ентони: Која е разликата меѓу потрошувачот и купувачот? Во љубовта!

Маркетинг-професионалците мора секогаш да имаат на ум дека потрошувачите и купувачите не се исти. Потрошувачите имаат силни чувства за брендот, уживаат во него, но таа љубов обично е ограничена на моментите на консумација.
31 авг 2022

Герила кампања: Време е за „затворачот“

Heineken проектира реклами врз њујоршките канцеларии што работаат прекувремено...
29 авг 2022
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022