НБРСМ: Пораст на зелените кредити

09 Jul 2024

Според податоците на Народната банка, на крајот од првото тримесечје од 2024 година, состојбата на зелените кредити во билансите на банките изнесува 19.860 милиони денари.

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

Видео вести
Анализи

Хипермаркетите се минато, или можеби не?

10 Jul 2024

Трговците ја намалуваат големината на нивните продавници за да ги задоволат барањата на потрошувачите за поголема удобност и побрзо купување.

„Жапка“ планира да ја освои Романија

02 Jul 2024

Според податоците на „Ниелсен“, до крајот на 2023 година, сегментот трговија имал 13% удел во целиот пазар со мешовита стока, растејќи за 16,4% на годишно ниво

„Минтел“: Рамнотежа меѓу технологијата и луѓето

19 Jun 2024

Во свет во кој сѐ повеќе доминираат алгоритми, ќе ни требаат човечки вештини и емоции за да го искористиме максимумот од оваа технолошка револуција.

Велика Британија: „Алди“ им помага на локалните производители на јаболка

11 Jun 2024

Просечната годишна инвестиција на „Алди“ е речиси четири пати поголема од јавното финансирање на британската влада вкупно за сите овоштари.

Како да го претворите потрошувачот во купувач на нашиот производ

05 Jun 2024

Многу купувачи обично прават планирани купувања во истите продавници. Не поради лојалност, туку поради погодност и навика.

На што ќе се фокусира автомобилската индустрија во 2024 година?

29 May 2024

Брзите технолошки промени, одржливоста, потребите на купувачите и иновациите ќе бидат одредници на кои годинава ќе се фокусираат производителите на автомобили.

Интервјуа

Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и подобрување на искуството во големото купување.

Симона Костадинова-Саздова: Нашиот успех се должи на врвниот квалитет

„Горска“ успеа да прерасне во регионално препознатлив бренд, а сепак да ги задржи принципите на работа и вредностите на еден фамилијарен бизнис.

 
Марјан Стоилов: Иновација и квалитет за генерациите што доаѓаат

Во годината кога се одбележуваат 100 години од постоењето на „Прилепска пиварница“, со Марјан Стоилов разговаравме за предизвиците да се биде и да се остане голема компанија на македонскиот пазар, за трендовите во пивската индустрија и за...

 
Енди Мишо: Ги слушаме потребите на нашите потрошувачи

Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата практика секојдневно се споредува внатре во нашите организации, значи да се забрзаат нашите процеси на учење.

 
Јован Бугарчиќ: Го лансиравме првото растително млеко произведено во Србија

Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.

 
Ивица Петровиќ: Соработката со најголемите светски компании е потврда за успехот на „Алма - М“

Имаме амбициозно реални планови, како во насока на остварување реален раст на бизнисот така и во насока на креирање органски раст кој ќе дојде со надополнување на постојното портфолио со нови брендови и програми.

 
Андро Жиго: Компанијата се менува согласно најновите трендови

Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени промени.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2024 /
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Мапа на трговци 2023, Мапа на дистрибутери 2023
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Шведска: „Карслберг“ со кампања за одговорен риболов

11 Jul 2024

Со цел да го привлече вниманието на опасноста од консумирање алкохол за време на риболов, компанијата лансираше специјална мамка во форма на давеник.

Правни проверки за постабилен бизнис

Правните проверки за усогласеност во оваа област имаат цел да обезбедат дека менаџментот на компанијата дејствува во најдобар интерес на содружниците и акционерите и дека компанијата работи во согласност со законите.
10 Jul 2024

Хрватска: Претставено лимитирано издание на шишињата на Cockta

Лимитираното издание на шишињата на Cocktа е дел од минатогодишната кампања „Од што си ти?“, а амбасадор на овогодинешното издание е пејачот Дино Јелушиќ.
08 Jul 2024

Франција: Heinz им доделува медали на хероите од секојдневието (Видео)

Во рамките на кампањата лансирана е и реклама која на духовит начин ги истакнува овие личности и им дава медали за нивниот труд.
05 Jul 2024
Обуки и самити

Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore

12 Jun 2024

На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитет

Учесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024

Обука: Мотивација на тимови што носат резултати со Ениса Селмановиќ – Салкиќ

InStorе на 29 мај ќе одржи еднодневна обука со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој на тема „Самомотивација и мотивација на тимот“.
25 Apr 2024

11 јуни, еднодневна обука: Управување со клучни купувачи и преговарање со Дарко Лукиќ

На барање на бизнис заедницата магазинот InStorе на 11 јуни повторно организира еднодневна обука на тема „Управување со клучни купувачи и преговарање“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC (Agency for Management and Marketing Consulting).
24 Apr 2024