Компанијата „Даути комерц“ го постави камен-темелникот на Извозниот Центар во Сарај, Скопје.
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
Компанијата објави дека ќе ја спои својата деловна единица „подготвена храна“ со цел комбинираните единици да продолжат да се фокусираат на „градење на брендот, оперативната извонредност и на проширување на пазарот“.
Откако цените на храната во Словенија драстично се зголемија во првата половина од годината, словенечките трговци сега ги намалуваат, а некои производи поевтинија и до 50 отсто...
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Климаворизмот е дефиниран како активен избор на храна врз основа на нејзините климатски влијанија, практикувајќи низа прехранбени компромиси што се во полза на планетата
Ви претставуваме преглед на огласувањето на трговците на ТВ-станиците во Македонија. Извор на податоците е „Ниелсен аудиенце меaсуремент“ – Македонија (www.nielsen.com), избран од Стопанска интересна заедница - Комитет за мерење на публиката
За специјалното издание „Мапа на трговци“ на магазинот InStore, „Пикаса Аналитикс“ подготви компаративна анализа за активностите и присуството на супермаркетите на социјалните мрежи во РС Македонија
Трговците со стоки за широка потрошувачка го задржаа најголемиот удел во вредносната продажба, а малите локални трговци продолжија да бидат генерално најсилен канал
Годинава, граѓаните почесто пазарат во супермаркети и во киосци, а помалку на пазари и во специјализирани продавници
Клучот за успехот е што во секоја ситуација се трудам да го споделам тоа што го знам, но и да научам уште повеќе... |
Почнете да се насочувате кон вистинските и проверени рецепти за успех. Неколку од нив (еден мал дел) напишав во овие неколку редови и лично ги искусив. Верувајте дека се ефикасни...
![]() |
Инспирација од сериите на „Нетфликс“„Колс“ на австралискиот пазар претстави низа смрзнати производи инспирирани од две од најгледаните серии на „Нетфликс“ – „Stranger Things“ (Почудни нешта) и „Squid Game“ (Игра на лигни)...
25 сеп 2023 |
![]() |
Зошто луѓето си одат?Финансиската стабилност е број еден, без разлика кој зборува или тврди поинаку
21 сеп 2023 |
![]() |
Дарко Васелиќ: Тактики на категориите производиТактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
14 сеп 2023 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |