Со маски во маркетите до крајот на 2020 година

26 мај 2020

За уште 200 дена по престанокот на вонредната состојба ќе се применуваат мерките за заштита во трговските објекти

„Лидл“ отвори нова продавница во Загреб

26 мај 2020

„Лидл“ продолжува со проширување на продажната мрежа во Хрватска – 102. објект е отворен на загрепската улица 201...

5 милиони евра инвестиции во фабриката Argeta во Изола

26 мај 2020

Според претседателот на Управниот одбор на „Атлантик група“ и претседател на Управен одбор на „Атлантик Дрога Колинска“, Ензо Смрекар, тие се задоволни од работењето во првиот квартал од оваа година.

Видео вести
Анализи

Нилсен: Кој е кој меѓу приватните трговски марки во Европа

20 мај 2020

Приватните трговски марки продолжуваат да освојуваат сè поголем пазарен удел низ цела Европа...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, петти дел

29 апр 2020

Кластери и конзорциуми како начин на подобрување на работењето...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, четврти дел

28 апр 2020

Професионални менаџерски тимови за управување составени од повеќе компании...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, трет дел

27 апр 2020

Ефект врз бизнисот и проактивно поставување...

Инсајдер ИД: Ковид-19 – можност или бариера за економиите во развој, прв дел

25 апр 2020

InStore ја објавува во пет продолженија анализата на „Инсајдер ИД“ за последиците и предизиците што ги носи кризата предизвикана од пандемијата со Ковид-19...

Интервјуа

Во интервјуто за InStore, Петар Лазаров, член на тимот во „Македонија-експорт“ истакнува дека во време на криза најдобро може да се види кој бренд како работи и колку знае.

Ненад Манчериќ, „Певекс“: Им нудиме севкупно искуство на потрошувачите

Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе пет години е вработен во најголемиот хрватски трговски синџир „Певекс“.

 
Вера Димовска, психолог: На раководителите најмногу им треба психолошка поддршка

Во интервјуто за InStore Вера Димовска ја истакнува потребата за грижа за менталното здравје на вработените, особено во ова време на самоизолација и работење од дома. Прочитајте повеќе што компаниите треба да направат во таа насока.

 
Вања Панајотова: Брендовите мораат да останат автентични и веродостојни

Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите

 
Сузана Јанкуловска Бицевска: Дигиталниот маркетинг добива се поголемо значење

Инвестиции во маркетинг треба да има секогаш, па и во овој период. Меѓутоа тие се „осудени“ на реструктуирање, пренасочување, приспособување, зависно за кој бренд се работи и за кој канал производот е наменет.

 
Најпогубно за брендот е да се изневери довербата на потрошувачите

Ова не е време за агресивни комерцијални пораки, туку за пораки на емпатија и поддршка и градење на односи на солидарност

 
Аљајдин Хавзиу, Трудов инспекторат: Сите фирми постапија по решенијата на инспекторите

Претставките не можеме однапред да ги планираме, но тие добиваат предност од моментот кога истите ќе ги добиеме и по нив се постапува

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2020 / Број. 75
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Лазар Ѓуров: За (не)дисциплината и самодисциплината

13 мај 2020

Има ли дисциплина во компаниите, и зошто не?

Лазар Ѓуров: Кризата ги вади лидерите на површина

Кога ќе се измести тлото под нозете. Кога целосно ќе се смени начинот на живот и работење. Кога бизнисот не може да се одвива „as usual“...
23 апр 2020

Е-продажба: Бум на глобалната е-трговија

Дали е новина ако ви кажам дека е-трговијата значително се зголеми?! Секако, не – особено во текот на кризата со Ковид-19. Но, дали знаете колку се зголеми?
15 апр 2020

Е-продажба: Причини за брз пораст на онлајн-продажбата

Постојат три клучни фактори поради кои купувачите сè повеќе го прифаќаат онлајн-начинот на купување. Тоа се практичност, асортиман и цена/вредност...
12 апр 2020
Обуки и самити

KAM 1.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање

14 мај 2020

Во организација на Кликер Маркетинг на 2 јуни ќе се одржи InStore еднодневен вебинар „KAM 1.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“, на кој ќе предава Дарко Лукиќ...

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

Успешно заврши работилницата за бренд-менаџмент во соработка со предавачот Дарко Лукиќ, организирана од страна на тимот на магазинот InStore.
04 апр 2019