„Алкалоид“ повторно дел од најреномираниот глобален фармацевтски собир

09 Oct 2024

„Алкалоид“ годинава од Милано ја започна третата деценија како традиционален учесник на најреномираниот светски настан во областа на фармацијата – CPhl (Convention of Pharmaceutical Ingredients).

Колумни

Колумна во понеделник: Предизвици и актуелни трендови во FMCG-индустријата

26 Jun 2023

Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 Feb 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 Feb 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

САД: „Фереро“ отвори нова фабрика

08 Oct 2024

Фабриката кој се протега на површина од 15.700 квадратни метри, ќе отвори 200 нови работни места и ќе помогне во натамошната експанзија на производителот на пазарот, соопштуваат од компанијата.

Хрватска: „Шпар“ го претстави новиот логистички центар

09 Oct 2024

Логистичкиот центар на „Шпар“ има капацитет од 100.000 палети и е опремен со 170 рампи, со што компанијата значиетлко ги подигнува своите капацитети за снабдување низ Хрватска. Во првата фаза во него се отвораат 500 работни места.

Видео вести
Анализи

Германија: „Едека“ го ограничува работното време на услужните пултови

03 Oct 2024

Според германската Федерална канцеларија за труд, просечниот период на слободни работни места за продажни позиции во одделот за месо во германскиот супермаркет е 117 дена, со само 1,2 баратели на работа по огласена позиција.

Германија: „Кауфланд“ ја засилува позицијата на пазарот

27 Sep 2024

„Кауфланд“ ја зајакнува својата позиција на германскиот пазар. Конкурентот во секторот на хипермаркети,„ Глобус“, објави дека постигнал договор за продажба на пет хипермаркети „Глобус“ низ Германија на „Кауфланд“.

„Шварц група“ и „Алди“ ги подигнуваат стандардите на одржливото работење

25 Sep 2024

„Алди Суд“ и „Шварц груп“, која е матична компанија на „Лидл“ и операторот на супермаркети „Кауфланд“, се обврзаа на достигнување на следното ниво на одржлива малопродажба.

„Алди“ го намалува асортиманот на непрехранбени производи

18 Sep 2024

Дисконтерот ја намалува површината за промоција на непрехранбени производи поради намалената побарувачка. Во замена за тоа, „Алди“ одвојува повеќе простор за свежи производи, регионални специјалитети и органска храна.

„Лидл“ извезува свинско месо произведено во Германија

13 Sep 2024

Падот на обемот на производството и значителните зголемувања на цените на свинското месо го наведоа „Лидл“ да се врати назад на фабриките за месо на сестринската компанија „Кауфланд“.

Обединето Кралство: „Алди“ со рекордна инвестиција во ширењето на продажната мрежа

11 Sep 2024

Во осум последователни месеци од годинава, британска организација на потрошувачи „Вич“ го прогласи „Алди“ за најевтиниот трговец со мешовита стока во Обединетото Кралство.

Интервјуа

Едно од главните начела на dm гласи: „...да дејствуваме како пример за одговорна компанија во нашето опкружување!“

Марина Хадровиќ: Нашите производи се квалитет, емоција и вкус

„Монделез“ има луѓе кои се посветени, искусни, оптимисти и брендови кои потрошувачите ги сакаат.

 
Сашко Блажевски: Секогаш сме отворени за пренесување нови знаења и искуства

Како дипломиран економист, Сашко Блажевски ја започнал својата кариера во FMCG-секторот пред повеќе од 25 години во „Скопски пазар“. Оттаму продолжува како супервизор на продажба во „Нелт СТ“.

 
Горица Јововиќ: Поставуваме нови стандарди во дигиталната малопродажба

Со отворањето на форматот „Мега Макси“, нашата компанија постави нови стандарди, што претставува чекор напред кон модернизација и подобрување на искуството во големото купување.

 
Симона Костадинова-Саздова: Нашиот успех се должи на врвниот квалитет

„Горска“ успеа да прерасне во регионално препознатлив бренд, а сепак да ги задржи принципите на работа и вредностите на еден фамилијарен бизнис.

 
Марјан Стоилов: Иновација и квалитет за генерациите што доаѓаат

Во годината кога се одбележуваат 100 години од постоењето на „Прилепска пиварница“, со Марјан Стоилов разговаравме за предизвиците да се биде и да се остане голема компанија на македонскиот пазар, за трендовите во пивската индустрија и за...

 
Енди Мишо: Ги слушаме потребите на нашите потрошувачи

Во сето тоа што го работиме го користиме знаењето на „Номад фудс“. Да се биде дел од мултинационална организација, во која најдобрата практика секојдневно се споредува внатре во нашите организации, значи да се забрзаат нашите процеси на учење.

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Септември 2024 /
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2023/2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Мапа на трговци 2024, Мапа на дистрибутери 2024
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

САД: „Хајнц“ лансира кампања за Ноќта на вештерките

08 Oct 2024

Целта е да се истакне „ирационалната љубов“ на потрошувачите кон кечапот Heinz, кој ги тера да заборават на се, па дури и на манирите и поради тоа на постерите од кампањата можат да се видат потрошувачи кои на лицата имаат размачкан кечап.

САД: „Кока Кола“ и „Бакарди лимитед“ го претставија новиот РТД коктел

Лансирањето на избраните европски пазари и на месичкиот пазар е планирано за 2025 година.
27 Sep 2024

Патот до одржлив пораст и конкурентна предност

Во компаниите што сакаат да растат размислувањето за пораст е клучно – треба да го прифатат верувањето дека апсолутно ништо не е невозможно, секогаш барајќи подобрувања, заштеди и ефикасност.
18 Sep 2024

САД: Lay's е официјален спонзор на Светското фудбалско првенство 2026

Светското првенство во фудбал во 2026 година ќе биде првото издание во кое ќе учествуваат 48 селекции и ќе се одржи во три земји – Канада, Мексико и Соединетите Американски Држави.
17 Sep 2024
Обуки и самити

Македонските професионалци го усовршуваа нивото на преговарање

02 Oct 2024

Во позитивна атмосфера, учесниците на обуката имаа постојана интеракција и дискусии, споделувајќи ги своите искуства и одговарајќи на поставените задачи од Лукиќ.

Обука: NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ. Дали и колку сте спремни за преговори?

На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
14 Aug 2024

Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore

На обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024

Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитет

Учесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024