Азески – Петров: Поддршка за дигитализацијата и иновативноста на компаниите

17 сеп 2021

Азески ги презентираше актуелните проекти и стратешките активности на Комората, ставајќи акцент врз поддршката на компаниите во нивните извозни активности

10 години InStore: Нашите самити се вашето место за едукација и вмрежување

01 сеп 2021

Во организација на магазинот InStore во Македонија и на „Кликер маркетинг“ досега се реализирани шест FMCG самити, а годинава организиран е и првиот SKOPJE MARKETING SUMMIT

10 години InStore: Објавени повеќе од 250 анализи и истражувања

17 јун 2021

Кои се навиките на македонските потрошувачи, каде најчесто пазарат, кој бренд од категоријата е најчесто присутен во летоците, колку често македонските потрошувачи...

10 години InStore: 450 стручни текстови од различни области

13 мај 2021

Целта ни е да бидеме доверливи и во тоа целосно успеавме. Нашите експерти од различни области најмногу придонесоа за создавањето и градењето на таа доверба...

„Подравка“ ќе ја реконструира деловната зграда

15 сеп 2021

Почетокот на работата за реконструкција и модернизација на деловната зграда е планиран за 1 октомври годинава, додека завршувањето се очекува на почетокот од јули следната година...

Видео вести
Анализи

Нови можности за иновации во сегментот приватни трговски марки

13 сеп 2021

Комбинацијата од подобрената перцепција на купувачите за производите и моменталната економска заднина создава можности за иновации и за пораст...

Големопродажните дистрибутери го креираат патот

10 сеп 2021

Поголемата автоматизација и деловниот модел насочен на купувачот ќе им овозможат на дистрибутерите не само брзо закрепнување, туку и проширување на работењето...

Еуромонитор: Кој тип потрошувач недостига годинава и зошто?

25 авг 2021

Истражувањето продолжува да се фокусира на промената на однесувањето на потрошувачите и вклучува нови прашања за промената на приватниот и професионалниот начин на живот...

Керни: Смртта на работниот ден

18 авг 2021

Карл Маркс протестираше за тоа, а Доли Партон страсно пееше против тоа. Сега, додека компаниите се борат со работните места по ковид-19, осумчасовниот работен ден може да стане минато...

Еуромонитор: Влијанието на ковид-19 врз малопродажбата

12 авг 2021

Ѕвезди на 2020 година дефинитивно беа онлајн и трговијата преку мобилните телефони, кои беа единствените малопродажни канали што остварија подобри резултати во ковид-годината во споредба со 2019 година...

ИГД: Урбана наспроти субурбана малопродажба

05 авг 2021

Повеќе од сто години градовите се економски центри во поголемиот дел од земјите низ целиот свет. Од индустриската, па сѐ до информациската ера, градовите го поддржуваат порастот на домашниот бруто-производ

Интервјуа

Пред да почне да работи во малопродажниот сектор, Константинос Теодосијадис работел во производство и извоз на многубројни производи, особено во винската индустрија. Од 2016 година Константинос е генерален директор на „Тинекс“

Енвер Шишиќ: Нашата мисија е создавање трендови и нови стандарди

Во групацијата минатата година продадовме повеќе од 100.000 тони пилешко месо, односно производи, што во историјата на „Перутнина Птуј“ беше рекорден резултат...

 
Александар Донев: Довербата на купувачот во криза е најјакото погонско гориво

Нашата досегашна стратегија е повеќе ориентирана кон стимулација на продажбата со стоков рабат и градење „дополнителна вредност“ отколку кон, на пример, ценовни снижувања и/или промоции...

 
Горан Микаровски: Предизвикот го претворивме во предност

Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите, освен на македонскиот пазар може да се најдат и на регионалните и светските пазари

 
Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на добрите и на помалку добрите страни и на крај – одлука на нашата компанија, вели основачот на „Анекс“...

 
Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да се развиваме...

 
Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да избегнувате да плаќате за управување со отпадот

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Септември 2021 / Број. 104
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Вали Марсзалек: Климатските приоритети во време на новата нормалност

14 сеп 2021

Во ситуација кога се спасуваат светските економии и прашањата за одржливоста лесно можеа да паднат во втор план, се случи токму спротивното...

Шанса за зајакнување на односите со купувачите

Трговците на мало треба да размислат како ќе ги задоволат потребите на купувачите, кои имаат нов поглед на храната, работата и на секојдневниот живот
13 сеп 2021

Антонио Зрилиќ: Подготвени за кризните времиња

Рецесијата е катализатор што покажува колку навистина сме изградени. Таа открива слаби точки во синџирите на снабдување кои постојат за многу компании веќе подолго време
09 сеп 2021

(ВИДЕО) Пиј повеќе (вода)!

„Перно Рикар“ ја отфрли традиционалната порака „Пиј одговорно“ поттикнувајќи ги посетителите на забавите да консумираат повеќе вода...
02 сеп 2021
Обуки и самити

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

16 мар 2021

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019