Перископ: Што знае министер што се 600 милиони евра

29 мар 2023

За кој било човек што остана во оваа држава, бидејќи многумина похрабри навреме разбраа дека нашата економска и општествена катастрофа нема дно, неверојатна е случката со издавањето, па пропаѓањето на најновата еврообврзница од 600 милиони евра

Колумни

Колумна во понеделник: Неизоставен дел од секој бизнис

20 фев 2023

Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.

Колумна во понеделник: Контролинг во функција на управување со перформансите

13 фев 2023

Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.

IN MEMORIAM: За Гоце Камчев, неуморниот визионер

06 фев 2023

Беше решителен и упорен човек, посветен на работата, неуморен и на неговите 77 години. За некого можеби далеку од совршен, но несомнено човек со принципи и вредности, доследен на своите верувања

„Нестле“ ќе ги преиспита односите со банките

29 мар 2023

Швајцарскиот прехранбен гигант „Нестле“ ќе ги преиспита своите односи со банките по преземањето на банката „Кредит свис“ од страна на конкурентската УБС

Видео вести
Анализи

Еуромонитор: Кога брендот зборува сам за себе

22 мар 2023

Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат незадоволените потреби на потрошувачите

Страв и недоверба во преговорите: А што ако успееш?

08 мар 2023

Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка маса

Еуромонитор: Клучна е вистинската рамнотежа

15 фев 2023

Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива

Еуромонитор: Како да се биде дисруптивен бренд?

25 јан 2023

За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...

Ипсос: Одржливо пакување на FMCG-производи

18 јан 2023

Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури и добиваат на важност и вредност.

Еуромонитор: Како одржливото работење му помага на бизнисот?

11 јан 2023

Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека потрошувачите бараат поеколошки производи...

Интервјуа

Ние влеговме на овој пазар со намера да воведеме маркетиншки пристап кон категоријата, што досега во Ангола не постоеше, и нашиот прв бренд OKO веќе го пробива својот пат

Наим Арифи: Без цел не можете да имате јасна насока

За најголем успех во кариерата го смета тоа што е дел од еден интернационален гигант и дека е горд Ferrerian, како што се нарекуваат сите што работат за „Фереро“...

 
Златко Ивановски, „Бадел 1862“: Искрената врска со потрошувачите гарантира одржливост на брендот

Продолжуваме со процесот на премиумизација на нашето портфолио, но паралелно работиме и на збогатување на изборот за нашите потрошувачи кога станува збор за достапност на реномирани светски брендови во областа на жестоки пијалаци

 
Нина Ангеловска: Со многу оптимизам, енергија и желба за промени

Работиме со полна пареа на подготовките и наскоро македонските е-купувачи ќе добијат платформа за онлајн-шопинг по светски стандарди, која ќе понуди широк асортиман на производи и корисничко искуство како во развиените земји...

 
Виолета Митковска: Лојалноста е темел на нашето работење

За регионално познатиот бренд, кој се произведува и кај нас, одлучивме да позборуваме со Виолета Митковска, магистер по финансиски менаџмент, која веќе 15 години работи во „Атлантик група“.

 
Сашо Tашевски: Секој поединечен успех води кон следниот

Иако економијата и дипломатијата одат рака под рака, економијата ми е прва љубов, но сепак, мора да ја издвојам дипломатијата бидејќи огромна е честа да се претставува татковината...

 
Станислав Бојаџиев: Неопходна е висока финансиска култура и дисциплина

Станислав Бојаџиев, генерален директор и член на Управниот одбор на „Орбико“ за Македонија, Албанија и Косово (МАК), има повеќе од 25 години искуство во продажба, маркетинг, бизнис-развој и финансии. Кариерата во „Орбико“ ја почна во Бугарија...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2023 / Број 119
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2022/2023
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Мапа на трговци 2022, Мапа на дистрибутери 2022
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Моника Пикер: Патот до успехот на домашните производи

29 мар 2023

Менаџери на производи, особено оние што раководат со техничкиот дел, мора одлично да го анализираат пазарот и да го координираат времето, не само во согласност со тоа производот да биде навреме лансиран, туку и да наиде на добар прием кај потрошувачи

Дарко Васелиќ: Дефинирање на улогите на категориите

При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по најмалку две поделби на категориите
23 мар 2023

Емир Ганибеговиќ: Чук, чук... има ли некој внатре!?

Кога искрено ќе си го поставиме прашањето: На што да го посветиме нашето (ограничено) време во животот за да оствариме најголем успех?
15 мар 2023

(ВИДЕО) „Кока кола“ претстави кампања „Ремек - дело“

Во рамки на кампањата, чија цел е да го издигне популарниот пијалак со осврт на трудовите на многу светски уметници, компанијата лансираше две минутен видео - спот и колекција дигитални колекционерски елементи за помладата публика
13 мар 2023
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022