Најактуелните иновации во 2022 година

03 авг 2022
Трендовите во логистиката веќе оставија трага по која ќе живеат и ќе работат следните генерации. Познавањето на тие трендови е многу...

КАМПАЊА: Не пиј додека пловиш

21 јул 2022
Длабоко под површината на морето, во близина на шведското туристичко место Смеген, се наоѓа бар на „Карлсберг“, кој предупредува за...

Осврт: Подемот на климаворите

14 јул 2022
До 2030 година рутинскиот избор на храна на консументите ќе биде насочен кон климата. Компаниите што сега се мобилизираат ќе бидат...

Дарко Васелиќ: Нови начини за управување со производите

06 јул 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...

Нов член во тимот: Воведи ме, заведи ме

29 јун 2022
За да направите добар и успешен план за воведување, морате напамет да ја знаете „Уметност на војувањето“ и да имате „Оскар“ за...

Тема на InStore: Имате програма за лојалност, но што потоа?

23 јун 2022
Компаниите почнаа да ја препознаваат вредноста на познавањето на своите потрошувачи, градат меѓусебна доверба и соработка во кои се...

Антонио Зрилиќ: Капацитети - следната голема компаративна предност

15 јун 2022
Можете да ги зголемите со брз обрт на имотот, а не со негово зголемување. Всушност, имотот се мултиплицира ако се прави брз обрт...

КАМПАЊА: Бебешки пелени од 120 долари

27 мај 2022
Goop предизвика големо негодување при најавата на луксузните пелени од 120 долари. Сепак, излезе дека станува збор за добро осмислен...

Антонио Зрилиќ: Работата што не може да ја делегирате

11 мај 2022
Сите треба да научите еден факт поврзан со изборот на таленти. Секоја одлука што се однесува на луѓето е коцка. Потпирајќи се на силите и...

Иновацијата наша насушна

05 мај 2022
Кога ќе добијат можност, луѓето прават чуда – особено оние од кои најмалку очекувате

Ќе се шокирате кога ќе видите што се случи

13 апр 2022
Убаво е да се има граници – колку може и до каде може

Дарко Васелиќ: Како да се унапреди лојалноста?

07 апр 2022
Практиката на универзална понуда за сите купувачи, со која се уништува нивната лојалност, веќе е минато...
Вчитува уште новости...