Антонио Зрилиќ: Залихи - дијаграмот на причини и последици

18 ное 2020
Најдобро е да соберете тим од луѓе што имаат вистински вештини, знаење и искуства за заеднички да ги идентификувате сите причини поради...

Вали Марсзалек: Без пауза од глобалните предизвици!

11 ное 2020
Во моментов се наоѓаме во време на глобална неизвесност, соочени со предизвиците на две големи кризи од кои секоја бара итно...

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Туѓото е послатко

28 окт 2020
Туѓ колач, туѓа кифла, туѓа жена.... продолжи ја низата. Така и со производите, услугите и што и да е друго, а што може да се плати со пари...

Како да се најдат причините за залихите?

14 окт 2020
Кај управувањето со залихите – мора да имаме поголем одлив отколку прилив на залихи. Тоа значи дека мора што побрзо да се пронајдат и...

Е-продажба: Изберете го вистинскиот партнер

07 окт 2020
Многу е важно уште од почетокот да се воспостави соработка која ќе се темели врз принципите на транспарентност и споделување на сите...

Програми за лојалност – стратегија, а не награда

01 окт 2020
Додека компаниите трошат милиони за пи-ар на своите производи, задржувањето на купувачите останува голем проблем. Оттука, од витално...

Глобални синџири: Одржливост во секој поглед

23 сеп 2020
Се покажа во не мал број случаи дека најевтината опција на крај била многу поскапа за компанијата

Што може да научиме од кризата со коронавирусот?

20 сеп 2020
Некои претпријатија се офанзивни и имаат силни маркетинг-кампањи и вложуваат во продажната сила. Некои се дефанзивни, односно се...

Филип Лунески: Креативни решенија на клучни позиции

19 сеп 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...

Јасни стратегии за поставување POS-материјали

16 сеп 2020
Потребно е да се воведат правила на игра кои ќе бидат познати и јасни за сите и ќе го олеснат планирањето, договарањето, па и...

Јасна Стоимировска-Величков: 15 секунди

16 сеп 2020
Невромаркетингот сè почесто се споменува меѓу алатките за креирање успешни дигитални стратегии поради тоа што директно ги набљудува...

Е-продажба: Како до квалитетна содржина?

16 сеп 2020
Кога зборуваме за создавање содржина за е-канал на продажба, мислиме на креирање, одржување, управување и дистрибуција на содржини со...
Вчитува уште новости...