Анализи

Еуромонитор: Лебот со квасец останува доминантен

22 сеп 2022
Современите кулинарски трендови го поддржуваат порастот на плоснатиот леб како основна храна

Керни: Употребата на NFT во FMCG-секторот

15 сеп 2022
Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства...

Минтел: Што сакаат потрошувачите и зошто?

09 сеп 2022
Како што полека се расплетува пандемијата на ковид-19, која влијаеше врз речиси секоја индустрија низ целиот свет, тимот на експерти од...

ИГД: Брзина без граници

31 авг 2022
Еден од најбрзорастечките и најиновативни сегменти во индустријата за храна и производи за широка потрошувачка е брзата трговија

Пикаса: Најпребарувани зборови во категоријата здрава храна, јули 2022

18 авг 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...

Керни: Како да се оствари ирационална лојалност?

17 авг 2022
Сегашната конвенционална мудрост е дека програмите за лојалност всушност не создаваат лојалност на купувачите и дека вистинската...

Како да се управува со синџирот на снабдување годинава?

04 авг 2022
Како што синџирите на снабдување ги надминуваат првичните влијанија од пандемијата, веројатно е дека некои компании брзо ќе се вратат...

„Инсајдер ИД“: Одговор на новите предизвици

27 јул 2022
„Инсајдер ИД“ изработи анализа на податоците што се достапни од Државниот завод за статистика во Македонија, Бугарија, Србија и во...

Како да се забрза порастот во е-трговијата?

20 јул 2022
Клучно за успешна стратегија во е-трговијата е компаниите да сфатат како луѓето купуваат онлајн, што купуваат и каде, да спознаат кои се...

Феноменот на „големи оставки“

13 јул 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...

ИГД: Создавање дестинациски хипермаркет

30 јун 2022
ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно...

Пикаса: Газираните сокови на прагот од летото

20 јун 2022
Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и...
Вчитува уште новости...