10 мај 2023
Трендовите и пазарот се менуваат од ден на ден. Поради тоа, особено е важно да се биде во тек со новитетите и да се слушаат потребите на...
13 апр 2023
Козјото млеко бележи динамичен пораст на продажбата и тоа во голема мера се должи на влијанието на трендот на здравје и благосостојба...
29 мар 2023
Во текот на 2022 година имало вкупно 1.505 споменувања, на дигитални и социјални медиуми. Од нив 186 објави се на социјалните медиуми, т.е. 14% од...
22 мар 2023
Овие трендови ќе им помогнат на бизнисите да бидат во чекор со промените, да ја предвидат мотивацијата за купување и да ги исполнат...
08 мар 2023
Сите имаме несвесни ограничувачки верувања. Ние сме на автопилот. Ваквите негативни убедувања нè носат неподготвени на преговарачка...
15 фев 2023
Потрошувачите се сламката за спас на FMCG-секторот, а нивното однесување никогаш не престанува да се развива
25 јан 2023
За да останат во игра денес, брендовите треба да имаат дисруптивен начин на размислување...
18 јан 2023
Истражувањето покажува дека иако однесувањето се променило на многу начини, некои ставови на глобалното население останале исти, дури...
11 јан 2023
Поради зголемените грижи за животната средина на глобално ниво, компаниите се принудени да инвестираат во одржливост, додека...
14 дек 2022
Иако дигитализацијата на малопродажбата се издвојува како клучен приоритет, употребата на технологијата може да направи значителна...
30 ное 2022
Годинава „Еуромонитор“ направи спиноф-истражување преку анкети со повеќе од 100 аналитичари од Источна Европа, кои ги дадоа одговорите...
17 ное 2022
Во македонскиот интернет-простор, во текот на изминатите десет месеци, биле објавени 64 вести во кои се зборувало за смрзнатата храна,...