Анализи

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2021 година

07 апр 2021
Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација

Македонските производи во регионот

24 мар 2021
Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали...

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (прв дел)

17 мар 2021
Променливоста и приспособливоста се движечки сили на новите глобални потрошувачки трендови...

Анализа на Себастијан Ренак: Што ќе значи влезот на „Лидл“ во С. Македонија?

11 мар 2021
Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на...

Ренак: Секој играч на македонскиот пазар ќе го почувствува доаѓањето на „Лидл“

10 мар 2021
Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло

Зелена економија: Освежување во модерното работење

24 фев 2021
„Зелените иновации“ се присутни во секој сектор од економијата. Дали Македонија има стратегија да ги развива?

Тема на InStore: Каде одат македонските производи?

17 фев 2021
Ковид-кризата алармираше дека е потребно зголемување на домашното производство на храна и поддршка на домашните производители. Токму...

ИГД: Четири лекции од четири формати продавници

11 фев 2021
Политиката на постојано ниски цени, фузијата со технологијата, реосмислувањето на концептот хипермаркет и премиум свежото искуство се...

ИГД: Како ќе се развива пазарот на храна по Ковид-19

20 јан 2021
Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во...

Еуромонитор: Прехранбениот национализам како контратренд

13 јан 2021
Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во...

Напредок, стремеж или преживување?

30 дек 2020
Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?

ИГД: Запознајте ја генерацијата P

16 дек 2020
Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени...
Вчитува уште новости...