Анализи

Резултатите на „Ахолд Делез“ под притисок

20 фев 2024
За 2024 година, „Ахолд Делез“, чија основна оперативна маржа е 4% или повеќе, очекува дека програмата „ Save to our Customers“, ќе генерира заштеда...

Велика Британија: „Сеинсберис“ сака да достигне повисоко ниво

12 фев 2024
Компанијата е единствената од поранешната „голема четворка“ на трговци со мешовити стоки која ја задржала пазарната позиција од...

Германија: „Алди Норд“ ја консолидира логистиката и продажбата

06 фев 2024
Причина за тоа е во последните години стандардниот асортиман на производи на „Алди“, значително се проширил, што резултирало со...

Еуромонитор: Најдобрите е-платформи за лансирање нови производи

31 јан 2024
Идентификацијата на платформите за е-трговија што се истакнуваат при лансирање нови производи им овозможува на брендовите да ги...

Медиана: Големи брендови од регионот

24 јан 2024
Главната предност на базата на податоци на TGI Adria е тоа што ги содржи сите најголеми светски, регионални и локални брендови, кои се...

Кантар: Остануваат истите предизвици за брендовите

17 јан 2024
Студијата опфаќа 5 континенти, на 53 пазари (кои сочинуваат 87% од глобалниот БДП), покривајќи 73% од светската популација и следи дури 37.000...

Валикон: Перцепција за промената на цените во Адриа Регионот

10 јан 2024
Почнувајќи од третиот квартал на 2023 година, Адриа Регионот се наоѓа во критичен момент од аспект на видливите промени во расположението...

Керни: Шест предизвици за малопродажните лидери (втор дел)

22 ное 2023
Шесте тренда можат да бидат на различни нивоа на зрелост во малопродажната индустрија, но секој е значаен и може да биде погубен доколку...

Керни: Шест предизвици за малопродажните лидери (прв дел)

20 окт 2023
Успешните трговци на мало се студенти по историја и мајстори на нивната уметност. Тие создаваат стратегија наместо да ги следат...

Еуромонитор: Лојалноста и новата нормалност

06 сеп 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...

Инфлацијата е привремена, но не и климаворизмот

24 авг 2023
​Климаворизмот е дефиниран како активен избор на храна врз основа на нејзините климатски влијанија, практикувајќи низа прехранбени...

Нилсен IQ: Присуство на маркетите на ТВ

17 авг 2023
Ви претставуваме преглед на огласувањето на трговците на ТВ-станиците во Македонија. Извор на податоците е „Ниелсен аудиенце...
Вчитува уште новости...