Работење

Глобални синџири: Одржливост во секој поглед

23 сеп 2020
Се покажа во не мал број случаи дека најевтината опција на крај била многу поскапа за компанијата

Што може да научиме од кризата со коронавирусот?

20 сеп 2020
Некои претпријатија се офанзивни и имаат силни маркетинг-кампањи и вложуваат во продажната сила. Некои се дефанзивни, односно се...

Филип Лунески: Креативни решенија на клучни позиции

19 сеп 2020
Во аналитиката на трејд-маркетингот постојат т.н. зони на активација, кои треба да се анимираат преку адекватни POS решенија и секоја има...

Е-продажба: Како до квалитетна содржина?

16 сеп 2020
Кога зборуваме за создавање содржина за е-канал на продажба, мислиме на креирање, одржување, управување и дистрибуција на содржини со...

Гордана Кадоиќ: Лидерство во време на криза

26 авг 2020
Времето за промени воедно е и можност за трансформација, воведување нови алатки за работа, автоматизација на процесите или можеби...

Филип Лунески: Препознавање на новата нормалност

29 јул 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?

Антонио Зрилиќ: Сет за преживување на коронавирусот

12 јул 2020
Стратегија за работење во период на криза не е да се помирите со ситуацијата или да се сокриете во некое ќоше додека не помине кризата,...

Роберт Ц. Либ: Е-трговијата и логистичките услуги

28 јун 2020
Денес не е невообичаено што е-трговијата сочинува 8 до 10% од целосната основица на приходите на транспортните и на логистичките компании...

Антонио Зрилиќ: Cash-flow king

21 јун 2020
Мртвата залиха претставува готовина која веројатно ви е потребна за други активности. Затоа, време е да почнете со нејзиното...

Поп-ап дистрибутивни центри: Придобивки за брендовите и за потрошувачите

17 јун 2020
Центрите за микроскладирање се сè попопуларен начин за решавање на предизвиците во дистрибуцијата во време на Ковид-19

Љупчо Велески, „Витаминка“: Како ќе купуваме прехранбени производи

17 јун 2020
Коронавирусот овозможи е-трговијата да земе поголем замав, предизвика промена на структурата на производите, а ќе отвори можности...

Филип Лунески: Мултибренд-стратегија, примери и грешки

10 јун 2020
Кога во својот асортиман имате повеќе од 50 производи, неопходно е да се идентифицираат сегментите на пазарот во кои овие брендови ќе...
Вчитува уште новости...