Skopje Marketing Summit 2022

Втор Skopje Marketing Summit: Секој бренд мора да ја најде својата тема

03 јун 2022
Денес брендовите мора да излезат од својата конформна зона и да почнат да играат некоја смислена улога во животот на луѓето - само...

Денеска е денот за Skopje Marketing Summit!

02 јун 2022
Инспиративни, креативни и полни со податоци, проследете ги предавањата на говорниците на вториот Skopje Marketing Summit денес со почеток во 9...

Стефан Ивановиќ: Пакувана храна – трендови за 2023

25 мај 2022
Во својата презентација на Skopje Marketing Summit, Стефан ќе даде осврт на извештајот за трендовите во 2023 година, генерално во прехранбената...

Климе Мицковски: Growth hacking

20 мај 2022
Поранешниот менаџер за пораст во „Твитер“, Климе Мицковски, која се истакнува со неговите текстови во „Форбс“, „Блумберг“ и на...

Игор Божиновски: Локализација на глобалните брендови

18 мај 2022
Како компаниите, застапници на познати брендови во Македонија можат да ги искористат глобалните брендови за истакнување на локалните...

Јана Савиќ Растовац: Храбри брендови

13 мај 2022
Како брендовите да бидат храбри, да излезат од зоната на комфорот и да допрат теми од поширок општествен интерес... За ова ќе зборува Јана...

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетинг – практична примена

11 мај 2022
Преку практични примери на вториот Skopje Marketing Summit, Јасна Стоимировска-Величков ќе ги презентира бенефитите од...

Сузана П. Никифорова: Неопходна е промена на брендирањето

20 апр 2022
Зошто треба да го промениме начинот на кој работиме со брендовите е темата на која ќе зборува експертот за брендови Сузана П. Никифорова...

Нели Ангелова: Двојната реалност на односите со јавноста во дигиталната ера

18 апр 2022
ПР2 или двојната реалност на односите со јавноста во дигиталната ера е темата на која ќе зборува Нели Ангелова од „Нестле“ на вториот...

Славимир Футро: Брендинг – од флерт до сериозна врска

13 апр 2022
Како се создава брендот од име и визуелен идентитет, до комуникација? На ова прашање ќе одговори Славимир Стојановиќ (Футро дизајн)...

Стивен Трајковски: Бидете подготвени за Web3!

12 апр 2022
Што значи терминот Web3? Што вклучува, што е најважно и како ќе влијае на дигиталниот маркетинг во иднина е темата на која ќе зборува...

Обликувај ги промените!

12 апр 2022
Skopje Marketing Summit 2022 ќе донесе интересни глобални, регионални и локални маркетинг-професионалци и експерти, кои ќе ги споделат сопствените...
Вчитува уште новости...