Викторија Шотароска - Трајкова: Достојни партнери на производителите од прехранбената индустрија

13 окт 2021
Последниве две пандемски години се огромен предизвик за секој во секоја област, а најголем проблем се непредвидливите ситуации и...

Константинос Теодосијадис: Протагонист во променливите времиња

15 сеп 2021
Пред да почне да работи во малопродажниот сектор, Константинос Теодосијадис работел во производство и извоз на многубројни производи,...

Енвер Шишиќ: Нашата мисија е создавање трендови и нови стандарди

25 авг 2021
Во групацијата минатата година продадовме повеќе од 100.000 тони пилешко месо, односно производи, што во историјата на „Перутнина Птуј“...

Александар Донев: Довербата на купувачот во криза е најјакото погонско гориво

18 авг 2021
Нашата досегашна стратегија е повеќе ориентирана кон стимулација на продажбата со стоков рабат и градење „дополнителна вредност“...

Горан Микаровски: Предизвикот го претворивме во предност

23 јун 2021
Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите,...

Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

16 јун 2021
Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на...

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

26 мај 2021
Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да...

Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

19 мај 2021
Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се...

Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

05 мај 2021
Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето,...

Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

28 апр 2021
На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

Верица Мартиновска: InStore, носител на промените во FMCG секторот

22 апр 2021
„Кликер маркетинг“ постои од 2008 година како full service агенција, а еден од нејзините најзначајни проекти е магазинот InStore. Верица...
Вчитува уште новости...