Свет

Рекорден пораст на трговските марки во САД

03 Apr 2023

Поттикнат од двоцифрениот пораст на продажбата на приватните трговски марки во САД во 2022 година, сегментот постави нови нивоа за годишен обем, и од вредносен и од волуменски аспект.

Од месец во месец, продажбата на трговските марки постојано се зголемуваше. Минатата 2022 година почна со едноцифрен пораст на продажбата во јануари (6,3%), февруари (7,5%) и март (9,1%). Во мај процентот се искачи на две цифри (11,8%), а во последните четири месеци од годината тој во просек изнесуваше околу 13%.

За цела година продажбата на приватните марки се зголеми за 11,3%, речиси двојно повеќе од порастот на А-брендовите, чиј пораст изнесуваше 6,1%, покажуваат податоците на „ИРИ јунифај“.

Годишниот вредносен обем на трговските брендови се зголеми за 23,2 милијарди долари, поставувајќи нов рекорд од 228,6 милијарди долари.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...