Hashtag: 'Ипсос'
Анализи

Ипсос: Одржливоста на брендовите и нивната цена

25 мај 2021
Во колкава мера потрошувачите се подготвени да платат повисока цена за сметка на одржливоста на брендовите што ги одбираат?
Анализи

Ипсос: Е-трговија или без трговија

06 мај 2021
Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не,...
Анализи

Македонските производи во регионот

24 мар 2021
Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали...
Регион

„Подравка“ е најпозитивна хрватска компанија во очите на потрошувачите

03 јун 2020
Трговијата и малопродажбата е најдобро оценета индустрија во Хрватска, покажува истражувањето на агенцијата „Ипсос“
Свет

„Ипсос“: Како да се рекламирате во медиумите кога луѓето се во изолација?

29 апр 2020
На кој начин може да ја покажаме вредноста на медиумите за граѓаните, да ги препознаеме можностите за исполнување на новонастанатите...
Анализи

Ипсос: Вирусот корона во Србија

26 мар 2020
Најголемиот страв не е од медицинска природа, туку е од неизвесноста за периодот што следува
Свет

„Ипсос“ купува дел од работењето на ГфК

01 авг 2018
„Ипсос“ постигна договор со досегашниот конкурент ГфК за преземање на четири клучни сегменти на работењето на глобално ниво...
Анализи

Ипсос: Одиме ли на дигитално?

27 јун 2018
Детално и интерактивно претставување на понудата, намалување на трошоците и продажба 24/7 се дел од придобивките од воведувањето...
Актуелно

Благица Ангелковиќ: За моментот на избор

19 окт 2017
Анализи

Ипсос: Значењето на купувачот низ светот

22 мај 2013
Потрошувачите низ целиот свет се подготвени да одвојат повеќе пари за амбалажа што подолго ги чува свежи храната и пијалаците. Тоа го...
Вчитува уште новости...