Hashtag: 'анализа'
Македонија

Сојуз на стопански комори: Супермаркетите работат со ниски профити, добавувачите ги диктираат цените

06 Feb 2025
На одржаниот состанок со претставниците на малопродажните ланци и локалните клучни партнери а врз основа на анализата, се донесоа...
Анализи

Во трка со брендовите

05 Feb 2025
Квалитетот на производите кај дисконтерите е задоволувачки, што влијае и врз другите трговци да се грижат за квалитетот на приватните...
Анализи

Здравата храна во акција

29 Jan 2025
Анализите на „Фокус“ даваат одговори на прашања интересни за компаниите од FMCG-секторот, меѓу кои се трендовите на македонскиот пазар и...
Работење

Хипермаркетите „Глобус“ ја користат својата стручност за производство

22 Jan 2025
Според податоците на Институтот за малопродажба „ЕХИ“, германските хипермаркети „Глобус“ оствариле нето приход од 3,4 милијарди евра...
Анализи

Како можат брендовите да ја декодираат модерната машкост

15 Jan 2025
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се...
Анализи

„Еуроспин“ го шири својот концепт на хибриден дисконт низ Југоисточна Европа

10 Jan 2025
Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати...
Работење

Анализа на пазарот на приватни трговски марки

08 Jan 2025
Почнувајќи од февруари 2025 година, ажурирањата ќе важат за сите апликации за новел-храна поднесени до Европската комисија.
Анализи

Непрехранбени производи: новото бојно поле за европските дисконтери

08 Jan 2025
Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што...
Анализи

„Норма“ – последниот германски хард дисконт

25 Dec 2024
Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување...
Анализи

Германија: Како „Нето маркен“ се диференцира во однос на „Лидл“ и „Алди“

13 Dec 2024
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800...
Анализи

„Лидл“ се подготвува за влезот на „Биедронка“ на словачкиот пазар

27 Nov 2024
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
Анализи

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“...
Вчитува уште новости...