Регион

Грција воведе нови правила за цените во супермаркетите

12 Mar 2025

Грција воведе нов кодекс на однесување за супермаркетите со цел да ја зголеми транспарентноста на цените за потрошувачите.

Според новите правила, попустите на супермаркетите сега мора да се засноваат на најниската цена на производот во последните 30 дена, наместо на предложениот попуст од добавувачот.

Понудите за пакети со повеќе производи мора да ја понудат поединечната цена на производот за споредба, освен ако промоцијата трае подолго од 60 дена и редовната цена е документирана во Министерството за развој. Исто така, понудите „купи една, добиј една гратис“ ќе бидат ограничени на најмногу четири месеци годишно.

Апостолос Петалас, генерален директор на Здружението на супермаркети на Грција, изјави дека новите регулативи се засноваат на европска директива усвоена од повеќето европски земји, вклучително и Грција.

Потрошувачот сега јасно гледа дека попустот или понудата се однесуваат на референтната цена, со што се станува потранспарентно и јасно, изјави Петалас.

Новиот кодекс на однесување е резултат на повеќемесечни консултации што ги води Министерството за развој во соработка со супермаркетите, прехранбената индустрија и мултинационалните компании. Инспекциите почнуваат на 17 март, по десетдневен период за запознавање на пазарот со новите правила, а прекршувањето на новиот кодекс може да резултира со казни до 1,5 милиони евра, кои се удвојуваат за повеќекратни прекршувања.

 

 

 

Извор: ESM magazine

Фото: Pexels



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...