Проектот „Бавна каса“ кој „ДТЛ Персу маркети“ го спроведуваше во три маркети во Зрењанин од 20 до 24 јануари, беше успешно спроведен. Проектот имаше за цел да даде конкретен одговор на предизвиците на постпразничната депресија и да се обезбеди дополнителна поддршка и емпатија на купувачите.
На „бавните каси“ купувачите имаа можност полека да ги купуваат а во исто време добиваат внимание и разбирање.
На овие каси, покрај касиерите на „Персу“, присуствуваа и психолози, подготвени да разговараат со купувачите и да пружат дополнителна поддршка, дали преку разговор за секојдневните предизвици, чувства или едноставно преку обезбедување удобност и сочувство во постпразничната осаменост.
Задоволни сме што преку проектот „Бавна каса“ успеавме да им понудиме на купувачите повеќе од само од купување, туку и моменти на внимание, разбирање и поддршка. Овој проект уште еднаш покажа колку е важна емпатијата во секојдневната комуникација, особено за време на предизвикувачки времиња како што е сезоната по празниците. Повратните информации од купувачите, како и нивната благодарност, потврдуваат дека го направивме вистинскиот чекор и дополнително ја зајакнавме довербата што ја негуваме со нашата заедница. Ова е поттик за нас да продолжиме да развиваме слични иницијативи кои ги ставаат луѓето во центарот на нашето внимание, истакнува „ДТЛ Персу маркети“.
Од компанијата додаваат дека веруваат дека оваа иницијатива ќе си го најде своето место во наредните години, носејќи нова вредност и поддршка во моменти кога е најпотребна.
Извор: InStore.rs
Фото: „ДТЛ Персу маркети“
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.