Анализи

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024

Најновиот концепт на продавница на „Алди Норд“ во Германија ја подобрува ефикасноста и става посебен акцент на овошјето и зеленчукот, што ја одразува неговата посветеност на лидерство во цените на пазарот. Со оптимизирање на процесите во продавниците и фокусирање на приватните етикети, „Алди Норд“ се обидува да ги рационализира операциите додека го подобрува искуството за купување за своите потрошувачи.

Пишува:Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар  

Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“ (Aldi Nord Instore Konzept). Оттогаш, новиот модел на продавница е освежен уште неколку пати. Последната ревизија го става главниот фокус на свежи производи и решенија кои ја зголемуваат ефикасноста во продавниците.

Неодамна ги посетив овие модернизирани објекти на „Алди Норд“ во Германија.

Една од највидливите промени во најновата итерација, објавена низ целата земја на почетокот на 2022 година, е делот за овошје и зеленчук кој е преместен на влезот на продавницата. Во претходниот модел, дисконтот го смести својот препознатлив дел за свежи производи во форма на маркет со полици во задниот дел од објектот.

Овошјето и зеленчукот се „бојно поле“ за „Алди Норд“. Во мај оваа година, компанијата објави дека сака да биде „јасен лидер во цената“ во оваа категорија. Тогаш дисконтерот оствари зголемување на пазарниот удел во групата производи за 1,5 процентни поени на годишно ниво. За да го постигне ова, „Алди Норд“ најави дека намерно ќе ги жртвува маржите.

                     

Комерцијално, новиот изглед на продавницата става поголем акцент на низа практични производи, но и на вегански и вегетаријански опции. Во согласност со враќањето на посилниот фокус на приватните етикети во последниве години, пакувањето на овие производи е приспособено за уште посилно да комуницира со квалитетот.

 Во двојниот фокус на ефикасноста на процесот во продавницата, „Алди Норд“ сега ја нуди целата своја палета на вина исклучиво во картонски кутии, дури и врвни вина. Информациите за производот, претходно рачно додадени до лентите за цени, сега се вклучени на пакувањето на производот за да се оптимизира работното време на вработените. Единствени дополнителни информации на полиците, отпечатени во продавницата, се таблите за органски и вегански производи, поставени веднаш до соодветните етикети на полиците.

Со цел да се олесни поставувањето на промотивните артикли во продавницата, промотивните производи на краевите на полиците се исклучиво на дисплеи со четврт или полупалетен приказ.

Широките патеки и униформната длабочина на полиците создаваат чувство на јасна структура за купувачот, овозможувајќи повеќе залихи да се складираат на подот на продавницата и да ја направат работата поефикасна.

Пространиот дел за овошје и зеленчук на влезот на продавницата има за цел да пренесе свежина и вредност.

Во непосредна близина на делот за овошје и зеленчук, редизајнираниот ѕиден фрижидер од брендот Aldi To Go содржи расипливи производи и погодни производи.

Од летото 2023 година, „Алди Норд“ започна да ги обединува своите брендови за кафе. Поранешните брендови на кафе на „Алди Норд“, Marcus и Moreno, повторно се лансирани под приватната етикета Barissimo, која сега вклучува и разладени производи.

                        

Со пекарски оддел на предниот дел на продавницата, „Алди Норд“ става силен акцент на свежината. Отстранети се тродимензионалните знаци за одделот, кои беа користени порано.

                

Како дел од својата иницијатива за нула отпад, дисконтот нуди леб печен претходниот ден по еднократна цена од 50 центи.

                  

„Алди Норд“ ја демонстрира својата експертиза во свежо разладени производи. Околу промотивната полица за месо се наредени риби, вегетаријански и вегански производи, како и месни производи.

                     

Специјалното осветлување на полиците ефикасно го истакнува асортиманот на колбаси и месни производи. Црвените картонски кутии доминираат во категоријата, додека зелената боја сигнализира органски производи.

                     

За да го нагласи квалитетот на своите приватни брендови, „Алди Норд“ на предната страна на пакувањето ги прикажува ознаките за квалитет на неутралните лаборатории, преку вредноста на Nutri-Score, стандардите за благосостојба на животните и „Алди транспаренси код“ (ATC), што овозможува да се следи производот од производителот.

            

Премиум сирењето е изложено во специјално осветлена полица, а дизајнот е минималистички во согласност со традицијата на „Алди.“

                      

Во делот со непрехранбени производи, „Алди“ ја промовира својата онлајн продавница.

                     

Во новиот концепт, целата палета на вина е претставена во картонски кутии, вклучувајќи ги и врвните вина.

                     

На транспортната амбалажа сега се испечатени земјата на потекло и видот на виното. Претходно, оваа информација беше испечатена во продавницата и ставена до ознаката за цената.

                               

 Во делот со суви производи, на чело на промотивните гондоли се четврт-палетни или монопалетни пакувања.

                     

Концептот „Алди Норд“ вклучува широки патеки и рамномерна длабочина на полиците, што им олеснува на купувачите да го пронајдат својот пат и дозволува складирање на повеќе производи во продажниот простор.

                        

На касата, директно над подвижната лента, „Алди“ продава тутунски производи, дигитални надополнувања, припејд и картичи за подарок.

                     



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...