Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите, привлекувањето на потрошувачите и како да ги користите истражувањата на пазарот.
ЦЕЛИ НА РАБОТИЛНИЦАТА:
ПРОГРАМА ПО ДЕНОВИ
ДЕН 1: Како ефикасно и успешно да се управува со брендот?
ДЕН 2: Како успешно да се управува со медиумите и однесувањето на потрошувачите?
ЗА ПРЕДАВАЧОТ:
Дарко Лукиќ, м-р по економски науки и консултант. Вкупно 20 години работно искуство во маркетинг, од кои 5 години искуство во агенции за истражување на пазарот и адвертајзинг, а 15 години во водечки мултинационални компании од областа на банкарството и FMCG (“ING Bank, “Nestle Adriatic”, ”Henkel CEE HQ Austria”, “Henkel Srbija”).
Од 2007 до 2015 година на позицијата регионален директор за маркетинг за Србија, Косово, Црна Гора, Македонија и Албанија во компанијата „Henkel Srbija”. Портфолио: Persil,Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat.
Потоа на позицијата регионален извршен директор на агенцијата „Firma: FCB Afirma“ од Белград. Клиенти: „Beiersdorf“, „Mondellez”, „Telenor“, „Whirpool“, „Lesaffre“, „Ikea“. Територија: регионот на поранешна Југославија и Албанија.
Моментално работи како маркетинг консултант за водечки српски компании и невладини организации во Агенцијата за менаџмент и маркетинг консалтинг што ја има основано самиот. Клиенти: UNICEF, Yuhor, Mioni, Fun&Fit, Danubius, Nectar Group (Nectar, Fructal). Територија: Србија.
КОТИЗАЦИИ:
1 лице – 230 евра
2 лица од компанија – 220 евра по лице
3 лица од компанија – 210 евра по лице
4 и повеќе лица од компанија – 200 евра
(Цените се без ДДВ)
Во котизацијата се вклучени:
ЛОКАЦИЈА
Јавна соба
ПРИЈАВИ И КОНТАКТ
Елена Вришку
edukacija@instore.mk
тел: 02 3067 572
моб: 071 267 212
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.