Новата програма за податоци ќе му помогне на „Интермарше“ во управувањето со приватните трговски марки.
Од трговската компанија соопштија дека генерално трговците имаат тенденција да задржуваат одредени производи премногу долго, дури и кога не се успешни, а тоа ја канибализира категоријата.
Сега ќе ја анализираме продажбата на производите на 3, 6, 9 и на 12 месеци, врз основа на нивните перформанси. Овој пристап ни овозможува да ги рационализираме приватните трговски марки, со отстранување на производите што не генерираат задоволителна продажба или да преработиме одредени нивни карактеристики, соопштува трговецот.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.