Свет

Русија: „Черноголовка“ го заменува Heinz со нов бренд

26 Jul 2024

Групацијата „Черноголовка“ најави дека од септември ќе прекине со производство на храната за бебиња под брендот Heinz и ќе лансира нов бренд под името Gipopo.

Како што соопштува генералната директорка на групацијата, Наталиа Сакхина, целта на лансирањето на новиот бренд е да се обезбеди континуитет во рецептурата, во квалитетот на прозводот и во дизајнот на пакувањето.

Новиот бренд ќе се произведува во две фабрики во кои досега се произведуваа производите на Heinz, а првите производи на пазарот се очекува да бидат лансирани во август.

 Во март годинава, „Крафт Хајнц“ прифати да и го продаде на „Черноголовка“ производството на храна за бебиња во Русија.

 Одлуката за продажба е комерцијална одлука и е во најдобар интерес за нашите луѓе и локалните заедници кои се основаат на локална дистрибуција и производство на храна за бебиња. Продажбата овозможува да можеме да продолжиме да ги одржуваме виталните производи од храната за бебиња достапниза сите, изјави портпалот на „Крафт Хајнц“ за „Ројтерс“.

 

 

Извор: retail.ru

Фото: „Черноголовка“



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...