Македонија
20 јул 2022
Во тек е дистрибуцијата на новите специјални изданија на InStore и „Кликер маркетинг“ – третата Мапа на трговци и второто издание на Мапа...
Skopje Marketing Summit 2022
03 јун 2022
Денес брендовите мора да излезат од својата конформна зона и да почнат да играат некоја смислена улога во животот на луѓето - само...
Skopje Marketing Summit 2022
02 јун 2022
Инспиративни, креативни и полни со податоци, проследете ги предавањата на говорниците на вториот Skopje Marketing Summit денес со почеток во 9...
Skopje Marketing Summit 2022
25 мај 2022
Во својата презентација на Skopje Marketing Summit, Стефан ќе даде осврт на извештајот за трендовите во 2023 година, генерално во прехранбената...
Skopje Marketing Summit 2022
20 мај 2022
Поранешниот менаџер за пораст во „Твитер“, Климе Мицковски, која се истакнува со неговите текстови во „Форбс“, „Блумберг“ и на...
Skopje Marketing Summit 2022
18 мај 2022
Како компаниите, застапници на познати брендови во Македонија можат да ги искористат глобалните брендови за истакнување на локалните...
Skopje Marketing Summit 2022
13 мај 2022
Како брендовите да бидат храбри, да излезат од зоната на комфорот и да допрат теми од поширок општествен интерес... За ова ќе зборува Јана...
Skopje Marketing Summit 2022
11 мај 2022
Преку практични примери на вториот Skopje Marketing Summit, Јасна Стоимировска-Величков ќе ги презентира бенефитите од...
Skopje Marketing Summit 2022
20 апр 2022
Зошто треба да го промениме начинот на кој работиме со брендовите е темата на која ќе зборува експертот за брендови Сузана П. Никифорова...
Skopje Marketing Summit 2022
18 апр 2022
ПР2 или двојната реалност на односите со јавноста во дигиталната ера е темата на која ќе зборува Нели Ангелова од „Нестле“ на вториот...
Skopje Marketing Summit 2022
13 апр 2022
Како се создава брендот од име и визуелен идентитет, до комуникација? На ова прашање ќе одговори Славимир Стојановиќ (Футро дизајн)...
Skopje Marketing Summit 2022
12 апр 2022
Што значи терминот Web3? Што вклучува, што е најважно и како ќе влијае на дигиталниот маркетинг во иднина е темата на која ќе зборува...