Актуелно

„Кока кола“ го стопира рекламирањето на социјалните мрежи за 30 дена

29 јун 2020

Американската компанијата „Кока кола“ соопшти дека го паузира целото дигитално рекламирање на социјалните мрежи на глобално ниво најмалку 30 дена.

Во светот нема место за расизам и нема место за расизам на социјалните мрежи. Од 1 јули, компанијата „Кока кола“ ќе го стопира платеното рекламирање на сите платформи на социјалните мрежи на глобално ниво најмалку 30 дена, се вели во соопштението на извршниот директор на компанијата „Кока кола“, Џејмс Квинси.

Од компанијата велат дека овој пат ќе ги преиспитаат стандардите и политиките за рекламирање, со цел да утврди дали се потребни внатрешни ревизии. Оттаму соопштуваат дека ќе очекуваат поголема одговорност, акција и транспарентност од нивните партнери да ги ослободат платформите од омраза, насилство и несоодветна содржина.

Овој потег е дел кампањата „Стоп за омраза за профит“, која започна минатата недела со популарните спортски брендови „The North Face“. Подоцна се приклучија и брендовите Unliever, Verizon, Hershey’s, Ben & Jerry’s и Honda.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 


Слична содржина



Се бара кривична одговорност за фирми кои зеле субвенции, а не поделиле плати

20 јул 2020

Словенија ги продолжува мерките за спас на работни места

20 јул 2020

Зоран Богетиќ: Што се наоѓа под „врвот на ледениот брег“?

20 јул 2020

Milka загуби судски спор во Германија

20 јул 2020

Во маркетите потрошени 16 милиони евра од домашните платежни картички

20 јул 2020

Црна Гора повторно прогласи епидемија на целата територија

20 јул 2020
Вчитува уште новости...