Холандскиот трговски синџир „Џамбо“ тестира паметна количка за купување. Трговецот сака да утврди во колкава мера технологијата им пружа дополнителна вредност на купувачите.
Паметните колички имаат камера и екран на допир, а користат и вештачка интелегенција за бележење на проиводите кои купувачот ги става во корпата. На екранот, купувачите можат да го следат бројот на производи, да добиваат известување за попусти во саканите категории и слично. Во иднина „Џамбо“ сака да ја воведе и опцијата за паметно плаќање.
Реакциите на купувачите и на вработените кои ќе учествуваат во „експериментот“ ќе му дадат на трговецот целосна слика за тоа дали да ја постави паметната количка во сите продавници.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.