Свет

PepsiCo предвидува изненадувачки пад на профитот за 2019-та година

18 Feb 2019

Американскиот производител на пијалоци PepsiCo објави изненадувачка прогноза за пад на добивката за 2019-та година, бидејќи компанијата ги зголемува своите инвестиции во сферата на маркетингот и развојот на нови производи, во обид да го поврати удел на пазарот од конкурентот Coca-Cola.

PepsiCo одвои средства за јакнење на рекламните кампањи за своите основни безалкохолни производи – Pepsi, Diet Pepsi и Mountain Dew, а исто така инвестира сериозно во бизнисот со кондиторски производи, за да им понуди на своите клиенти нови поздрави производи и атрактивни пакети.

Инвестициите во реклами и иновации доведуваат до силен раст за основните производи. Тоа нè тера да сакаме да инвестираме повеќе пари во бизнисот во 2019-та година и затоа нашето раководство се насочи во оваа насока изјави главниот финансиски директор на компанијата, Хју Џонсон.

Рој очекува приспособениот профит за акција за оваа година да се намали за 3% до 5,50 долари за акција, додека аналитичарите прогнозираа раст од 3,5% до 5,86 долари во готово, според податоците на „Refinitiv“.

Компанијата предвидува раст од 4% кај оперативните приходи преку отстранување на ефектот на девизните курсеви и трошоците за купувања.

Во периодот од октомври  до декември 2018-та година, или првиот квартал на новиот извршен директор на компанијата Рамон Лагуарта, продажбата во Северна Америка се зголемени за втор по ред квартал, искористувајќи ја побарувачката на газираните пијалоци.

Во четвртиот квартал оперативната добивка на „Pepsi“ се намалува за 12% на годишна основа, а компанијата најави 3-процентно зголемување на годишната дивиденда до 3,82 долари за акција.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...