„Теско“ ќе лансира нов вегански бренд наречен Root & Soul и покрај намалувањето на продажбата на веганската храна.
Според „Гросер“, компанијата аплицирала за регистрање на името на трговската марка, под класите 29,30,31, кои опфаќаат производи од растително потекло, како што се алтернативите на млеко, месо, како и овошје и зеченчук.
Новиот бренд следува откако компанијата претходно го претстави својот асортиман „Фајнест синичр веџетејблс“, како дел од иницијативата „plant forward“.
Сепак, продажбата на веганските производи бележи забавување и според податоците, продажбата на алтернативите за месо паднале на 13,6% во однос на лани.
А, во во меѓувреме, „Бијонд мит“ објави дека откри овој месец приходи паднале им за 9%, што доведе до намалување на една петтина од својата работна сила.
Извор: Grocery gazzete.com.uk
Pexels
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.