FMCG Македонија 2024

Сергеј Зафироски на 10 FMCG Summit на тема: Потрошувачкиот пулс во светот на брендовите и PL

16 Oct 2024

Сергеј Зафироски е макроекономист и експерт за FMCG со над 14 години искуство во истражување, стратешки консалтинг, со забележителен акцент на макроекономската анализа.

На претстојниот 10 FMCG Summit, кој ќе се одржи  на 31 октомври во „Александар Палас“,  Сергеј Зафироски ќе понуди увид во однесувањето на потрошувачите во секторот за храна и пијалаци. Неговата презентација ќе се фокусира на клучните области како што се куповната моќ, пазарните навики и потрошувачката на домаќинствата. Со анализа на просечниот македонски потрошувач, тој ќе истакне како економските фактори влијаат врз одлуките за купување, особено кога станува збор за секојдневните неопходни работи. Влијанието на брендирањето и развојот на улогата на лојалноста на брендот, исто така, ќе бидат централни теми, бидејќи брендовите продолжуваат да го обликуваат изборот на потрошувачите на овој високо конкурентен пазар.

Дополнително, Сергеј ќе не запознае со тоа колку потрошувачите ги познааваат Prvаte Label производите, како и нивните ставови за тоа како овие производи функционираат во споредба со веќе познатите брендови.

Како сопственик и генерален директор на INSIDER ID Ltd., Сергеј предводеше над 200 истражувачки и консултантски проекти, користејќи го своето обемно знаење во макроекономијата за да даде влијателни согледувања и стратешки препораки. Неговата експертиза во макроекономското предвидување и анализа го поттикнува развојот на робусни стратегии засновани на податоци кои им помагаат на бизнисите да се движат низ сложените економски пејзажи.

Под водство на Сергеј, INSIDER ID Ltd. прерасна во една од врвните истражувачки и консултантски агенции во Северна Македонија. Тој игра клучна улога во дизајнирањето и управувањето со квалитативните и квантитативните истражувачки проекти, користејќи напредни методологии и технологии за анализа на податоци за да обезбеди сеопфатни извештаи и активна интелигенција. Придонесите на Сергеј се прошируваат надвор од проектите на клиентите за да ги вклучат соработките во образовниот и јавниот сектор, каде што тој ја споделува својата експертиза и го унапредува полето на макроекономските истражувања.

Во изминатите осум години, Сергеј Зафироски и Insider ID го водеа истражувањето „Preferred Market Chains“, нудејќи длабока анализа на преференциите на потрошувачите и динамиката на малопродажбата.

 

Резервирајте го 31 октомври и проследете ги најдобрите говорници од земјата, регионот и од светот

 

 

КОТИЗАЦИИ

 

1 учесник – 199 евра

2 до 3 учесници од компанија – 189 евра по лице

4 до 6 учесници од компанија – 179 евра по лице

За 7 и повеќе учесници од компанија – 169 евра по лице

 

 

*Цените се без ДДВ

 

 

ПРИЈАВИ И КОНТАКТ

info@fmcg-summit.mk



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...