„Лидл“ – Србија во соработка со Црвениот крст и оваа година ја спроведува традиционалната акција за солидарност. Од 12 ноември до 6 декември, компанијата ја покренува акцијата „Мали дела – голема магија“.
За време на траењето на кампањата потрошувачите ќе имаат можност во сите продавници на „Лидл“ да купат прехранбени артикли и производи за лична хигиена и да дадат донација давајќи им помош на најзагрозените граѓани кои се корисници на услугите на Црвениот крст.
Минатата година повеќе од милион наши сограѓани ги користеа услугите на Црвениот крст на Србија, а ние како општествено одговорна компанија сме свесни дека ниту едно општество не е целосно среќно доколку не се грижи за своите ранливи групи. Токму поради ова, ги повикуваме потрошувачите да ја поддржат оваа акција, за заедно со нашиот мал дел да ја направиме големата магија реално, изјави Александра Мириќ пред одделението за ООП на компанијата Лидл Србија.
Се препорачува донирање на прехранбени производи со долготрајност, како што се масло, брашно, ориз, тестенини, како и средства за лична хигиена. Со нивно депонирање на посебно одредени места зад касите, потрошувачите ги обезбедуваат потребните прехранбени производи за корисниците на услугите на Црвениот крст на Србија.
Волонтерите на Црвениот крст на Србија ја подигнуваат донираната храна, а потоа директно ја дистрибуираат до корисниците, но и преку Националната програма за кујна.
На овогодинешната кампања се придружува и маскотата на „Лидл“, раконот Раша, чии кадифени играчки потрошувачите ќе можат да ги најдат во продавниците на малопродажбата и да ја поддржат кампањата со нивно купување. За секој купен ракун, компанијата ќе донира по 100 динари на Црвениот крст на Србија и на овој начин ќе ја поддржи работата и активностите на оваа организација.
Извор: InStore.rs
Фото: „Лидл“ - Србија
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.