Анализи

Медиана: Директната продажба во регионот

20 Sep 2013

Најголем процент од граѓаните на Словенија (34%) ги користи услугите на компаниите што се занимаваат со директна продажба. Следуваат Хрватите, додека само 18% од граѓаните на Србија ги користеле предностите на овој начин на купување. 

Автор: Борислав Радојковиќ, borislav.radojkovic@mediana.co.rs, www.medianagroup.net
 
Директната продажба претставува продажба на производи и услуги директно на купувачите. Вообичаено се одвива надвор од традиционалните продажни места, во домовите на купувачите, на нивното работно место, по пат на телефон, каталог или по пат на електронска пошта и СМС. Иако вистинската експанзија се доживува во втората половина од 20 век, бидејќи сè поголем број од производителите се обидуваат да се решат од класичните дистрибуции и побрзо да дојдат до купувачите, може слободно да се каже дека директната продажба е најстариот канал на дистрибуција.

Во табелата се прикажани десетте најголеми компании (според приходите во 2012 година) што се занимаваат со директна продажба.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...