Анализи

Медиана: Кој е најголем „патриот“ во регионот?

16 Aug 2013

Македонците се меѓу последните во фаворизирање на домашните производи. Најмалку се наклонети кон домашните производи, а се меѓу првите кога станува збор за доверба во квалитетот.

Кој „најдобро" ја поддржува домашната економија утврдено е со истражувањето TGI што го спроведува „Медиана", а е веродостоен начин за мерење на потрошувачките навики. Секако, значаен фактор е и менталитетот на луѓето од регионот, кои се познати по фаворизирање на трговските марки. Поради тоа, сопствениците на брендови повеќе од што било друго мораат да го земат предвид потрошувачкиот стил на луѓето, што е клучен за одредувањето на нивните потрошувачки навики.
 
Најголем процент од Србите секогаш кога можат купуваат домашни производи. Потоа следуваат Хрватите, а третото место го делат Словенците и Македонците со 14 процентуални бодови пониско фаворизирање на домашните производи во однос на Србите, кои се на прво место.
 


Извор: Mediana TGI Словенија, Хрватска, Србија, Македонија 2012; N = 15.500.

Прочитајте повеќе во печатеното и електронското издание на InStore бр.9


@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...