Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства на непосреден, автентичен начин.
Извор: „Керни“, www.co.kearney.com
Со оглед на тоа што продажбата на т.н. незаменливи токени (non-fungible token – NFT) се намалува, се поставува прашањето дали таа технологија е остварлива. Иако намалената активност поттикна дебата за иднината на NFT, напредните брендови и трговските марки треба да размислат како најдобро да ја искористат технологијата на нови и корисни начини.
Ретроспективно гледано, се чини дека повеќе брендови настојуваа да генерираат возбуда наместо да создадат NFT-стратегија со поглед кон иднината. Од таа причина, голем дел од тие проекти исчезнаа или изгубија вредност.
NFT се значително ветувачки за брендовите што размислуваат да ги применат за да обезбедат нови форми на вредност за потрошувачите наместо само да ги продаваат. Изградени врз основа на блокчејн-технологија, NFT им овозможуваат на потрошувачите интеракција со брендовите преку дигитални средства на непосреден, автентичен начин. Овој нов начин за ангажман отвора нови можности за компаниите да развиваат иновативни медиуми, да ги ангажираат купувачите и да собираат податоци од прва рака. Со оглед на брзата промена во сегментот на приватноста на податоците на потрошувачите (на пример, контроверзниот план на „Гугл“ да ги елиминира колачињата од трети страни, што ќе го спречи собирањето на податоци за потрошувачите и персонализацијата на рекламите), овие нови можности стануваат сè поважни.
Незаменливите токени се насочени да ги активираат потрошувачките заедници во иднина, служејќи како клучеви за уникатни искуства со брендовите. Голем дел од компаниите веќе експериментираат со оваа технологија, вклучувајќи ги „Кока-Кола“, „Гап“, „Гучи“, „Тако бел“, „Пица хат“, „е.л.ф. козметикс“, „Адидас“ и други. Овие компании имаат издадено NFT за различни сегменти – од колекционерски предмети до автентикација на производите. Ретроспективно гледано, се чини дека повеќе брендови настојуваа да генерираат возбуда наместо да создадат NFT-стратегија со поглед кон иднината. Од таа причина, голем дел од тие проекти исчезнаа или изгубија вредност. Гледајќи кон иднината, брендовите што ја разбираат вредноста на NFT за обезбедување корисност и одат подалеку од генерирање приход ќе бидат способни да изградат ангажирана база на купувачи што ќе му помогне на нивниот бизнис да напредува.
Со NFT брендовите можат да развиваат непосредни, диференцирани кампањи за ангажман, кои одат многу подалеку од традиционалните канали и создаваат дополнителна привлечност за купувачите.
Реосмислување на NFT
Многу компании се обидоа да развијат заедници на ангажирани купувачи, но малку од нив успеаја. Причината за тоа е што обезбедувањето значенски, скалабилни и поврзани искуства низ различни групи потрошувачи е значаен, а веројатно и потценет предизвик. Тоа е моментот каде што NFT може да направат разлика. Со NFT брендовите можат да развиваат непосредни, диференцирани кампањи за ангажман, кои одат многу подалеку од традиционалните канали и создаваат дополнителна привлечност за купувачите.
Оваа технологија им овозможува на брендовите да го прошират досегот на нивниот екосистем и да ја подобрат интимноста на ангажманот. На крајот на краиштата, уникатното дигитално средство што е автентицирано од блокчејн-технологијата не е ограничено на визуелните цели. Тоа може да биде портал, картичка за автентикација или клуч, а може да служи и за многу други утилитарни намени. Понатаму, со употреба на паметни договори, NFT може да влијаат врз однесувањето на потрошувачите надвор од сопствените канали, во средината и во заедницата. Активностите на потрошувачите може да имаат автоматизирани импликации што се кодирани во блокчејн-технологијата, што овозможува понатамошен развој во нови канали (на пример, социјални медиуми, игри, лојалност). Оваа потенцијална алатка им овозможува на брендовите и на приватните трговски марки да го затворат јазот меѓу визијата што ја имаат за создавање заедници на купувачи и честопати, незадоволителната реалност. Додека опциите за употреба на NFT се навидум бескрајни и постојат многу повеќе можности што допрва треба да се дефинираат, сегашните и потенцијалните интересни случаи за краткорочна примена се јасни:
Незаменливите токени отвораат нови патишта за диференцирани и персонализирани искуства на повисоки нивоа што создаваат нови допирни точки со потрошувачите.
Создавање NFT-стратегија
Незаменливите токени овозможуваат технолошка инфраструктура за создавање нови, „сопствени“ канали за ангажман, истовремено поттикнувајќи ги постојните тактики со автентичност, флексибилност и брзина. Тоа им овозможува на брендовите контрола над новите медиумски формати и користење на податоците генерирани од конекциите.
NFT можеби се појавија во јавниот домен како генератор на приходи или интересен разговор за поп-културата, но тие имаат поголем потенцијал за ангажирање на купувачите.
Иако засега NFT се во зародиш, брендовите што се подготвени да ги прифатат сега си го поставуваат прашањето како да ја имплементираат оваа технологија во подем за подоцна да им користи и на нивните купувачи и на бизнисот. Клучот за нив е да креираат стратегија преку која NFT-експериментите може да станат успешна долгорочна иницијатива.
NFT можеби се појавија во јавниот домен како генератор на приходи или интересен разговор за поп-културата, но тие имаат поголем потенцијал за ангажирање на купувачите (кој може да биде монетизирани или не). Брендовите и приватните трговски марки што ја разбираат вредноста на NFT и планираат да ги вклопат во нивната идна стратегија ќе бидат лидери во индустријата и ќе создадат уште полојална база на купувачи.
За компанијата:
„Керни“ е глобална консултантска фирма за менаџмент, со мрежа од над 3.600 луѓе што работат во повеќе од 40 земји. Соработува со повеќе од три четвртини од 500. најголеми американски компании на листата на „Форчн“, како и со највлијателните владини и непрофитни организации.
Автори на текстот:
Мишел Клуз, партнер; Ерик Гервет, партнер; Бен Бонд, принципал; Амро Месуди, принципал.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.