Анализи

Големопродажните дистрибутери го креираат патот

10 сеп 2021

Поголемата автоматизација и деловниот модел насочен на купувачот ќе им овозможат на дистрибутерите не само брзо закрепнување, туку и проширување на работењето во 2021 година.

Приреди: Редакцијата на InStore

Минатата година беше предизвик за сите индустрии, а дистрибуцијата во големопродажбата не е исклучок. Истражувањето за трендовите во големопродажната дистрибуција покажува дека дури 75% од учесниците на пазарот имаат проблеми со транспортот поради ограничувања предизвикани од пандемијата, и речиси 50% од нив ги намалиле залихите поради несигурност. Драстичното менување на побарувачката и логистичките ограничувања ги натераа дистрибутерите да вклучат нови стратегии за да продолжат да работат непречено и профитабилно.

Трендовите кон поголема автоматизација и зголемена еластичност, особено во дистрибуцијата на синџирот на снабдување, веројатно ќе продолжат и во текот на следната година. Во продолжение се дадени неколку предвидувања за 2021 година.

Зелена логистика и зголемување на одржливоста

Притисокот да се направи бизнисот поеколошки ќе се провлече низ секоја индустрија во 2021 година. Покрај придобивките за животната средина, зелената логистика е ефективна, промовира позитивна слика за брендот и ја зголемува лојалноста на клиентот. Всушност, брендовите посветени на одржливост растат 5,6 пати побрзо од конкурентите. На пример, во 2021 година, САД ќе бараат дистрибутерите да бидат повнимателни во однос на нивниот јаглероден отпечаток со регулативи како што е програмата Калифорнија WAIRE, која бара дистрибутерите да плаќаат такси засновани на емисии. Пакувањето е уште една област на подобрување каде што дистрибутерите вклучуваат повеќе рециклирани суровини во пакувањето. На овој начин, не само што ги намалуваат емисиите туку ги намалуваат и трошоците.

Технологијата ERP им дава на дистрибутерите целосна слика за нивниот бизнис, од нарачки до испорака и пакување, сè до испорака. Можете да ги користите податоците од вашите нарачки во реално време и да ја предвидите побарувачката за планирање на оптимална маршрута за секоја од пратките, со што ќе ги намалите емисиите и трошоците за транспорт. Понатаму, во секое време можете да видите што точно имате како залиха за да го намалите отпадот, па дури и да ги пренамените дополнителните материјали за пакување. Имањето на сите ваши податоци на едно место ви овозможува лесно да ги информирате и да ги почитувате сите владини и индустриски регулативи за известување за одржливост.

Повеќеканална дистрибуција

Без разлика дали му се продава директно на потрошувачот или преку Б2Б-каналите, секој клиент во 2021 година очекува практично и непречено искуство во купувањето. Повеќеканалната продажба е метод што му овозможува на клиентот да купува преку повеќе канали, вклучувајќи мобилен уред, лаптоп, лично или преку телефон. „Харвард бизнис ревју“ објави дека 73% од сите клиенти користат повеќе канали кога купуваат. Понатаму, овие клиенти трошат 4% повеќе на секое купување во продавница и 10% повеќе на интернет отколку оние што купуваат само на еден канал. Продавачите на големо мора да се подготват да ја зголемат повеќеканалната продажба во 2021 година затоа што повеќеканалното купување повеќе не е луксуз, туку неопходност.

ERP-технологијата ги собира сите информации за вашите клиенти и нарачки на едно место. Без разлика дали клиентот ќе нарача на својот мобилен уред, преку телефон или лично, можете да го прегледате целиот негов профил и историјата на купување на една платформа. Ова ви овозможува да ги одредите трендовите и навиките на трошење за да можете подобро да ја предвидите побарувачката и да обезбедите оптимално корисничко искуство секојпат.

Автоматизација на синџирот на снабдување

Дистрибутерите сè повеќе се фокусираат на усвојување повисоко ниво на автоматизација и ефикасност во нивниот бизнис, особено во рамките на нивните синџири на снабдување. Паметните синџири за снабдување бараат поврзување и видливост внатре и надвор од складиштето, обезбедувајќи лесен пристап до информации за брзо донесување одлуки. Дури 50% од компаниите веруваат дека технолошкиот напредок има значително влијание врз синџирот на снабдување, логистиката и транспортните операции, а голем број од 81% од менаџерите на синџирот на снабдување ја наведуваат аналитиката на податоците како клучен фактор за намалување на трошоците. Поголемата употреба на технологија и автоматизација е уште поважна за дистрибутерите по пандемијата бидејќи е потребно да се зголеми еластичноста на системот и да се управува со нарушувањата на системот.

Технологијата што овозможува поголема автоматизација и интеграција на податоците во складиштето ви дава поголема видливост на залихите. Можете точно да видите каде се наоѓа вашиот инвентар, колкава е стапката на промет, колку чини складирање на залихите и колку предмети се очекуваат во дадена временска рамка. Ова ви помага да ги намалите вишокот залихи и отпад, значително ги намалувате трошоците истовремено осигурувајќи дека имате доволно залихи за да ја задоволите побарувачката.

Технологијата за управување со залихи им овозможува на дистрибутерите од средна големина да прават повеќе со помалку производи, што е особено важно во време кога синџирите на снабдување беа попречени со затворање на границите и намален капацитет за производство. Исто така, имате целосна слика за вашиот синџир на дистрибуција надвор од магацинот, почнувајќи од снабдувачот што го купувате сè додека одредена нарачка не го напушти вашиот магацин и не ја добие одреден клиент. Ова е особено важно во време на непредвидливи промени во понудата и побарувачката. Дистрибутерите што користат ERP-технологија можат подобро да планираат промени во побарувачката и да ги добијат вистинските производи на залиха и да ги доставуваат до клиенти на кои им се најпотребни.

Да се ​​има систем што обезбедува карактеристики како кориснички интерфејси, кои им овозможуваат на клиентите лесно да нарачуваат и да комуницираат со дистрибутерите, е клучно за деловно работење во денешното дигитално време.

Методи на големопродажбата во е-трговијата

Не е тајна дека е-трговијата е исклучително важна за сите видови деловни активности. Во март 2020 година светско истражување на „Статиста“ покажа дека 11% од производителите и 10% од дистрибутерите генерираат 81% до 100% од своите приходи преку Б2Б е-трговија, а тоа беше пред ковид-19 да биде широко распространет. Овој тренд е дополнително забрзан со пандемијата и ќе продолжи да влијае врз индустријата во наредната година. За да останат конкурентни, компаниите за дистрибуција со средна големина треба да имаат лесен начин за клиентите да пребаруваат, да избираат и да купуваат производи преку интернет.

Да се ​​има систем што обезбедува карактеристики како кориснички интерфејси, кои им овозможуваат на клиентите лесно да нарачуваат и да комуницираат со дистрибутерите, е клучно за деловно работење во денешното дигитално време. Технологијата како електронска размена на податоци (EDI) им овозможува на компаниите да комуницираат во реално време со своите клиенти и доставувачи. Оваа технологија го автоматизира движењето на податоците од документи како што се фактури, налози за набавки, известувања за испорака и повеќе, овозможувајќи ви да бидете дигитално поврзани со вашите клиенти во секое време.

Промена на базата на клиенти

Во 2020 година имаше големи промени во видовите производи што се многу барани, а дистрибутивните компании мораа да најдат нови начини за привлекување клиенти. Бидејќи пандемијата силно ја погоди малопродажната и услужната индустрија, многу дистрибутери мораа да препознаат нови можности. На пример, додека дистрибутерите на храна бележат голем пад во нарачките во ресторани, новите модели за продажба нудат огромен потенцијал. Пакетите со храна засновани на претплатнички модел како Blue Apron, Freshly и Purple Carrot брзо се шират, а се проценува дека индустријата за испорака на храна ќе донесе приходи oд милијарди долари. Оваа промена ќе продолжи во 2021 година со зајакнување на нови брендови и компании.

Дистрибутивните компании можат да користат технологија за организирање податоци од минатите нарачки и извештаи за повлекување, што им овозможува да ги идентификуваат трендовите и растечките пазари. Достапноста на овој вид информации ви овозможува да се фокусирате на областите на вашиот бизнис кои имаат најголем капацитет за пораст за да можете да ги зголемите приходите дури и во времиња на предизвик!

Заклучок

Дистрибутерите се соочуваат со невидени нарушувања предизвикани од ковид-19 во бизнисот низ светот. Дистрибутерите со среден опсег наоѓаат начини да го насочат својот синџир на снабдување и да ги идентификуваат можностите за иден пораст во 2021 година. Поголемата автоматизација и деловниот модел фокусиран на клиентите ќе им овозможат на дистрибутивните компании не само да тргнат по брз пат на закрепнување, туку и да го прошират својот бизнис во 2021 година, како и во придружниот период.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...