Италијански „Кампари“, шести по големина светски производител на премиум алкохолни пијалаци, извести за зголемена продажба во првата половина на 2019 година, и тоа за 8 отсто, на 848,2 милиони евра.
Порастот е остварен со помош на силните перформанси во Северна Америка.
Брендот Aperol, кој е најпродаван бренд на оваа компанија, забележа раст на продажбата од 22 отсто во периодот јануари-јуни 2019 година,
Северна, централна и источна Европа сочинуваат 19,5 отсто од вкупната групна продажба и забележаа органска продажба од 7 отсто, со позитивни резултати во Германија (3,9 отсто), Велика Британија (13,8 отсто) и Русија (10,9 отсто).
Од компанијата очекуваат дека позитивните деловни резултати ќе продолжат и во клучниот период од сезоната.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.