Според истражувањето на „Брик митс клик“ и „Меркатус“ во октомври продажбата на прехранбени производи преку интернет во САД се зголеми за 28% во однос на претходната година или на 10,5 милијарди долари.
Според извештајот оваа бројка претставува рекорд за онлајн продажба на намирници во САД и ова втор последовател месец кога растот на онлајн продажбата надмина 20%.
Каналите за испорака забележаа најголем раст со скок од 46% до 4,8 милијарди долари, главно поради зголемувањето на корисниците на возраст меѓу 30 и 60 години. Обемот на нарачките во овој сегмент има скок за 24% во периодот, додека просечната вредност на нарачката се зголеми за повеќе од 15%, делумно поради зголемениот удел на купувачите кои почесто користат онлајн услуги и имаат тенденција да трошат повеќе како што се зголемува нивната употреба.
Купувањето на прехранбени производи исто така забележа значителен годишен раст, достигнувајќи 4,2 милијарди долари во продажбата, што претставува зголемување од 20%.
Испораката до дома, исто така, се зголеми за 6% во октомври во однос на претходната година на 1,5 милијарди долари, поттикната од силната побарувачка кај купувачите на возраст меѓу 18 и 29 години. Просечната вредност на овие нарачки се зголеми за речиси 12%.
Ваквите позитивни резултати во голема мера се резултат на попустите на трговците на мало и на програмите за лојалност. Но, позитивните резултати главно беа поттикнати од продавниците кои нудат длабоки попусти на програмите за лојалност. Според извештајот „Крогер“ неодамна понуди 20% попуст на својата програма за лојалност, „Волмарт“ понуди 50%, а„Инстакарт“ понуди попуст од дури 80%.
Сепак, потрошувачите не се заинтересирани само за купување и попусти од големите трговци, туку и од помалите. Имено, бројот на домаќинства кои нарачале намирници преку интернет и од малите и од големите трговци во октомври се зголемил за пет процентни поени на 40%.
Бидејќи националните гиганти како „Волмарт“ го забрзуваат растот со агресивни понуди, постојат ефективни начини за регионалните трговци на мало да се прилагодат и подобро да се поврзат со нивните основни купувачи. Со подобрување на програмите за лојалност и зголемување на релевантноста на дигиталните иницијативи за искористување на целните и персонализирани кампањи кои интегрираат онлајн и офлајн промоции, регионалните трговци на мало можат да ги искористат новите можности за да ја зајакнат својата позиција на конкурентен пазар, изјави Марк Ферхерст, директор за развој во „Меркатус“.
Извор: Supermarket News
Фото: Pexels
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.