Синџирот „Метро“ лансира франшиза „Моја продавница“ („Моят магазин") во Бугарија. Новиот B2B2C деловен модел ќе им овозможи на трговците да понудат поатрактивно корисничко искуство, а истовремено да бидат и профитабилни.
Со повторно покренување на франшизната мрежа, „Метро“ има за цел да им помогне на сопствениците на мали и средни компании да бидат поуспешни во еден од најконкурентните сектори. Пружајќи пакет услуги во рамки на брендот „Моја продавница“ сакаме да помогнеме за зачувување на традиционалните продавници во земјата и за развој на локалните заедници, изјави Никола Готрон, извршен директор на „Метро Бугарија“.
До есенва компанијата ќе ја отвори и втората франшизна продавница, по што, од октомври, ќе ја покрене целата франшизна мрежа со цел да стане најголема таква мрежа во Бугарија до 2026 година.
Извор: esmmagazine
Фото: Metro Bulgaria
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.