До 19 јуни, продавниците на „Амазон“ ширум САД ќе им понудат на потрошувачите до 35% попуст на целиот асортиман на синџирот, вклучувајќи производи за намирници, производи за домашна нега и многу повеќе.
Во рамките на оваа акција, компанијата ги намали цените на речиси 200 артикли.
На почетокот на годината компанијата веќе ги намали цените на својот асортиман и планира тоа да го прави и во иднина доколку состојбата не се подобри.
Како дел од кампањата, компанијата нуди попусти до 40% на брендирани секојдневни неопходни работи, вклучително и производи од брендови како Heinz и Doritos.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.