Трговскиот синџир „Асда“ планира да лансира целосно нов т.н. „буџетски асортиман“ со 300 производи до крајот на месецов.
Со овој потег трговецот има намера да ги зацврсти своите ценовни политики и да се справи со перцепциите за квалитетот. Новиот економичен асортиман ќе се вика Just Essentials и ќе го замени досегашниот Smart Price.
Како што соопштуваат од компанијата, новиот асортиман е создаден поради грижите на потрошувачите во врска со трошоците за живот. Инфлацијата на храната во Обединетото Кралство скокна за 5,3%, што е највисоко ниво во последните 30 години.
Трговецот го забрза првичниот временски распоред за лансирање и на доставувачите на приватни марки им дава рок од само четири недели за да го осмислат и реализираат асортиманот на производи. Доставувачите се прашуваат дали е можно да се пушти во употреба таква линија само со известување од неколку недели однапред.
Покрај новиот асортиман, „Асда“ почна да ги реосмислува и производите во сите категории, отстранувајќи илјадници артикли. Трговецот, исто така, ја стартува и програма Nurture, специјално наменета за малите и средни претпријатија, која им дава наменски простор на полиците и ги поддржува доставувачите во развој. Доставувачите што се избрани да се приклучат на програмата ќе имаат пристап до податоци што ќе им помогнат да го подобрат асортиманот, ќе имаат посебни обуки и посветен тим за поддршка на нивниот пораст. Потрошувачите се мотивираат да даваат повратни информации за нивните омилени производи, а артиклите што ќе се покажат како популарни, ќе бидат дел од главниот асортиман на трговецот.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.