„Перутнина Птуј“ планира да осигура натамошен раст со дополнителни аквизиции на нови пазари, потврди Енвер Шишиќ, генерален директор на компанијата.
Сега, „Перутнина Птуј“ на ниво на групација е присутна на 31 пазар - нови пазари бара особено во сегментот колбаси, кој во моментов достигнува 17 отсто удел во вкупната продажба. Уште поголем акцент ќе биде ставен на т. „етно пазар“, односно на оние потрошувачи кои веќе го познаваат брендот Perutninа Ptuj - меѓу нив, секако, се австрискиот и швајцарскиот пазар.
На нови на групација, „Перутнина Птуј“ денес е најголем производител на пилешко месо од Истанбул до Минхен. Имаме големи пазарни удели на нашите традиционални пазари, но свесни сме дека органскиот раст ќе биде се потежок и поскап. Затоа, нашата стратегија е да го осигураме идниот раст со купување компании на поедини пазари или земји од интерес од нас, а размислуваме и за создавање нови стратешки деловни единици кои не би биле врзани само за пилешко месо, туку за поширок спектар производи од прехранбената индустрија, рече Шишиќ.
Според неговите зборови, „Перутнина Птуј“ ќе продолжи да извезува на европските пазари, каде се соочува со поголем заштита од домашните производители, со линијата „Натур Премиум“ и со сертификат за прилагодено одгледување кокошки.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.