Американската компанија за безалкохолни пијалаци „Кока колa“ ја зголеми прогнозата за приходите за целата година бидејќи побарувачката за газирани пијалаци остана силна и покрај поскапувањата, амортизирајќи го влијанието на повисоките трошоци за клучните состојки како што се сирупот од пченка и алуминиумските лименки.
Акциите на компанијата пораснаа за околу 5% во оваа година. Производителите на пакувана храна не чувствуваат големо влијание од досегашната рекордна инфлација, особено во САД, бидејќи луѓето имаат приоритет да трошат храна за дома, а не во ресторани.
„Кока кола“ соопшти дека обемот на глобалната продажба се зголемила за 8% во вториот квартал, поттикнат од растот и на развиените и на пазарите во развој. Во исто време, просечните продажни цени се зголемија за околу 12%. Нето приходот се зголеми за 12% до 11,3 милијарди долари во кварталот до 1-ви јули. Според податоците на „Рефинитив“, аналитичарите во просек очекуваа приход од 10,55 милијарди долари.
Сепак, споредливата оперативна маржа на „Кока кола“ падна на 30,7 отсто од 31,7 отсто, притисната од зголемените трошоци за суровини и транспорт. Компанијата предвидува дека органскиот приход ќе се зголеми за 12-13% во 2022 година, што е повеќе од претходните проценки за раст од 7-8%. Таа очекува годишната приспособена заработка по акција, без влијанието на посилниот долар, да се зголеми за 14-15%, што е повеќе од претходните проценки за раст од 8-10%.
Компанијата сега очекува посилниот долар негативно да влијае на приходите за 6%, помалку од претходната прогноза од 2 до 3%.
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.