Анализи

Минтел: Ќе се менува ли прехранбената индустрија?

09 мај 2024
Пандемијата на ковид-19 го истакна значењето на превентивата и борбата против климатските промени. За да се приспособи на овие промени,...

Европа: Ренесанса на хард дисконтите

02 мај 2024
Ваквиот модел на прв поглед делува контраинтуитивно. Истражувањето за потрошувачите низ Европа покажува дека тие бараат вредност и...

Услужните пултови го помагаат растот на локалните супермаркети во ЦИЕ

25 апр 2024
Еден од елементите што го длабоко го зајакнува локалното позиционирање се услужните пултови за свежи производи.

САД: Успешноста на стратегијата на „Алди“ – секојдневни ниски цени

16 апр 2024
Според наводите на „Алди“, потрошувачите ќе заштедат до 40% неделно во купување кај нив, а притоа не мораат да плаќаат месечен надоместок

Германија: „Лидл“ ја заштитува својата линија за снабдување

09 апр 2024
Германските трговци на мало се повеќе се интергираат во производството за да ја засилат својата конкурентска позиција.

Збогум за цените на „Алди“ – пофалба за лидерството во секојдневните ниски цени

03 апр 2024
Во блиска иднина, финансиската сила на трговците со мешовите роба нема да произлегува од нивната добивка од продажбата на производот,...

Помеѓу супермаркетизација и ефикасност: Дисконтерите фатени во средина

27 мар 2024
Големите компании „Лидл“ и „Алди“ се борат со истиот проблем како и сите други трговци на мало: профитабилноста.

Е – трговијата со храна не е (сѐ уште) за секој

19 мар 2024
Ниту еден од играчите на пазарот не го пронашол „светиот грал“ за куќната достава. Се чини дека само чешкиот „Рохлик груп“, кој покрај...

Германија: „Алди“ има за цел да го прошири меѓународното водство во однос на „Лидл“

12 мар 2024
„Алди“ и „Лидл“ играат глобална шаховска партија. Високата инфлација и каматните стапки играат во корист на „Алди“ против „Лидл“.

Истражување од „Еуромониор интернационал“ за здравјето на жените

08 мар 2024
Постојат можности за сеопфатен пристап во таргетирањето на жените надвор од репродуктивната возраст, со акцент на специфични...

Данска: „Рема 1000“ ја забрзува интеграцијата на продавниците на „Алди“

06 мар 2024
„Рема 1000“ е најбрзо растечки дисконтер во земјата. Во 2021 година напредувале на второто место помеѓу данските дисконтери,...

Белгија: Руската компанија „Мере“ го лансира трговскиот синџир „Мај прајс“

04 мар 2024
Надвор од Русија и Белорусија, „Мере“ има најсилно европски во Литванија и Србија. Во балтичките држави, компаниката моментално работи...
Вчитува уште новости...