09 мај 2024
Пандемијата на ковид-19 го истакна значењето на превентивата и борбата против климатските промени. За да се приспособи на овие промени,...
02 мај 2024
Ваквиот модел на прв поглед делува контраинтуитивно. Истражувањето за потрошувачите низ Европа покажува дека тие бараат вредност и...
25 апр 2024
Еден од елементите што го длабоко го зајакнува локалното позиционирање се услужните пултови за свежи производи.
16 апр 2024
Според наводите на „Алди“, потрошувачите ќе заштедат до 40% неделно во купување кај нив, а притоа не мораат да плаќаат месечен надоместок
09 апр 2024
Германските трговци на мало се повеќе се интергираат во производството за да ја засилат својата конкурентска позиција.
03 апр 2024
Во блиска иднина, финансиската сила на трговците со мешовите роба нема да произлегува од нивната добивка од продажбата на производот,...
27 мар 2024
Големите компании „Лидл“ и „Алди“ се борат со истиот проблем како и сите други трговци на мало: профитабилноста.
19 мар 2024
Ниту еден од играчите на пазарот не го пронашол „светиот грал“ за куќната достава. Се чини дека само чешкиот „Рохлик груп“, кој покрај...
12 мар 2024
„Алди“ и „Лидл“ играат глобална шаховска партија. Високата инфлација и каматните стапки играат во корист на „Алди“ против „Лидл“.
08 мар 2024
Постојат можности за сеопфатен пристап во таргетирањето на жените надвор од репродуктивната возраст, со акцент на специфични...
06 мар 2024
„Рема 1000“ е најбрзо растечки дисконтер во земјата. Во 2021 година напредувале на второто место помеѓу данските дисконтери,...
04 мар 2024
Надвор од Русија и Белорусија, „Мере“ има најсилно европски во Литванија и Србија. Во балтичките држави, компаниката моментално работи...