Маркетинг

Дарко Васелиќ: Специфичен маркетинг за потрошувачи

14 дек 2018
Сите сме свесни за потребата од унапредување на лојалноста на нашите купувачи. Но, дали се однесуваме на начин што ќе ја стимулира...

Дарко Васелиќ: Синергија за унапредување на лојалноста

12 ное 2018
Врз основа на информациите собрани преку лојалните картички, трговците заедно со доставувачите настојуваат да ја приспособат понудата...

Дарко Васелиќ: Лојалност за повисока цел

15 окт 2018
Односите со потрошувачите стануваат сè позначајни за опстанок и развој на бизнисот, во опкружување во кое константи се зајакнувањето...

Дарко Васелиќ: Дигиталниот купувач носи промени

10 сеп 2018
Повеќе не е доволно да се биде одличен на продажното место за да се привлечат купувачи и тие повторно да се вратат. Сега повеќето...

Дарко Васелиќ: Лојалноста како модел на работење

09 авг 2018
Со оглед на тоа што не се сите купувачи еднакво важни за компанијата, потребно е да бидат наградени според нивната важност...

Синиша Гавриловиќ: Канали за интернет-маркетинг (3. дел)

29 мај 2018
Во третото и последно продолжение од кратката серија текстови за интернет-маркетингот ќе стане збор за партнерскиот и за маркетингот...

Хедда Мартина Шола: Како „Опаку наопаку“ стана толку многу популарен?

10 мај 2018
„Опаку наопаку" (Inside Out) од 2015 година е конструиран целосно невромаркетиншки. Најголемиот дел од цртаниот филм се одвива во главата на...

Синиша Гавриловиќ: Канали за интернет-маркетинг (2. дел)

09 мај 2018
Во второто продолжение од кратката серија текстови за интернет-маркетингот ќе стане збор за SEO и за оптимизација на конверзијата...

Хедда Мартина Шола: Можат ли производите да се хуманизираат?

16 апр 2018
Знаете ли дека брендот iPhone 6 е најпродаваниот производ на компанијата „Епл"? Постои ли можеби зависност од брендот на „Епл"?

Синиша Гавриловиќ: Канали за интернет-маркетинг (1. дел)

15 апр 2018
Поимот интернет-маркетинг се однесува на сите маркетиншки напори, кои како канал за испраќање на своите пораки ги користат...

Хедда Мартина Шола: Влијанието на невромаркетингот врз развојот на производот

15 мар 2018
Секоја година од 60 до 80% нови производи пропаѓаат во текот на само една година од воведувањето на пазарот...

Ларис Суљиќ: Креативен мерчендајзинг - бидете видливи на трговското место!

20 ное 2017
Целта на мерчендајзингот е да го направи производот видлив и на тој начин да го „потсети" и да го поттикне крајниот купувач да го купи,...
прикажани (од 1 до 12) од вкупно: 41 | следни