25 апр 2024
Разбирањето на дигиталните алатки и платформи е од суштинско значење за современиот маркетинг.
27 мар 2024
Верувам, како и сите други учесници во FMCG-индустријата, исклучително турбулентно опкружување, забрзан деловен ритам со нагласени...
21 фев 2024
Имаме нетипична, можеби дури и единствена стратегија за FMCG, всушност: „Една цена одговара за сите пазари!“
20 дек 2023
Предноста на интернационалните компании не е само во нивната структура, туку и во начинот на правење бизнис и размена на искуства...
29 ное 2023
Откривањето на моделите за убавина, кои се разликуваат од земја до земја, секако е еден од моите главни поттикнувачи на мотивација! Како...
22 ное 2023
Иако на прв поглед изгледа комплексно, хибридниот деловен ангажман ми овозможува дисциплина и фокус на суштинските задачи и ја...
08 ное 2023
Амбицијата и љубовта кон работата што ја работите се најголемите двигатели за позитивни резултати бидејќи на тој начин се отвораат...
31 окт 2023
Најважниот поттик ми беше тоа што знаев дека еден ден ќе можам да се вратам во Македонија, земјата со винарска традиција, да донесам нови...
04 окт 2023
Маркетингот започнува таму каде што почнува процесот, во одделот за развој, продолжува во набавките, а потоа во функциите на...
27 сеп 2023
Клучот за успехот е што во секоја ситуација се трудам да го споделам тоа што го знам, но и да научам уште повеќе...
23 авг 2023
Од некого научив како треба правилно да се работи, од некого како не треба
05 јул 2023
Искуството при купувањето е сѐ поважно за купувачите, идеален баланс меѓу услугата, асортиманот и цената