Компаниите „Крогер“ и „Абертсонс“ го променија договорот за продажба на имотот на „Ц & С Вхолесејл гросерс“, за да можат дополнително да вклучат уште 166 продавници и да добијат регулаторно одобрување за нивно спојување.
Со вклучувањето на овие продавници, меѓу кои е и банерот „Хаген“ , „Ц & С“ ќе стане сопственик на вкупно 579 продавници, а со новиот договор ќе плати околу 2,9 милијарди долари во однос на претходно договорените 1,9 милијарди долари.
Тоа што е важно е што ажурираниот план за продажба дава сигурност ниту една продавница да не биде затворена како резултат на спојувањето и дека сите постоечки колективни договори ќе продолжат да важат. Нашето спојување со „Албертсон“ ќе донесе пониски цени и поголем избор на повеќе купувачи, изјави Родни Мекмулен, извршен директор на „Крогер“.
Претходно , компаниите бараа начин да се спојат за да го намалат бројот на продавници и да добијат регулаторно одобрување за спојување на уште продавнци.
Оваа аквизиција исто така ги вклучува продавниците од трговскиот синџир „КуФЦ“, „Марианос“ и „Карс“, како и осум дистрибутивни центри и две канцеларии. Кога се во прашање трговските марки, „Крогер“ ќе ги продаде Debi Lilly Design, Primo Taglio, Open Nature, ReadyMeals и Waterfront Bistro.
Извор: ESM magazine
Фото: „Крогер“
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.