Маркетинг

Како се става тон чоколадо на 200 м2 огласен простор?

21 јул 2021

Емил Тедески, сопственик на „Атлантик група“, објави фотографија на трамвај „украсен “ со реклама на најновото Jimmy Fantastic чоколадо на „Атлантик група“. 

Под фотографијата тој напиша: Ставивме еден тон чоколада на 200 м2 огласен простор. Ние сме „Атлантик група“. 

Неговата објава предизвика предизвика доста коментари на социјалните мрежи. 

Инаку, Jimmy Fantastic е еден од новите, оригинални производи на компанијата. Какаото од кое се изработува чоколадото доаѓа од западна Африкa, во соработка со фондацијата „Какако хоризонти“, а се произведува во фабриката „Атлантик штарк“ во Белград. Од класичната чоколада се разликува по дизајнот, обликот, вкусот, но и по маркетинг - кампањата. 

 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...