Одржани

Успешно управување со брендот и организација на маркетингот

13 фев 2018

На 26 и 27 април, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница „Како успешно да управувате со брендот, медиумите, однесувањето на потрошувачите и организацијата на маркетингот", наменета за маркетинг-менаџери, сениор бренд-менаџери и бренд-менаџери.

Работилницата за совладување на вештината на ефикасно управување со брендот и со портфолиото на брендот, како и развојот на адвертајзингот и медиумските кампањи на комплетно поинаков начин, ќе ја води Дарко Лукиќ.

ЦЕЛ НА РАБОТИЛНИЦАТА

  • Како да ги користите истражувањата на пазарот како основа за носење ефикасни и ефективни одлуки;
  • Дознајте зошто продажната бренд-аналитика е најважна основа за ефикасно управување со брендовите;
  • Совладајте ја вештината на ефикасно управување со брендот и со портфолиото на брендот;
  • Пристапете му на управувањето со развојот на адвертајзингот и медиумските кампањи на комплетно поинаков начин;
  • Совладајте ги ефикасното управување и оптимизацијата на медиумите;
  • Откријте како да го привлечете и да го задржите вниманието на потрошувачот, а потоа и како да го конвертирате во купување на вашите производи;
  • Дознајте кои познавања од менаџментот на продажбата ви се неопходни за подобро да управувате со вашите брендови;
  • Совладајте ги вештините на селекција, управување и водење на вработените во менаџментот и маркетингот на брендовите.

КАКО УСПЕШНО ДА УПРАВУВАТЕ СО БРЕНДОТ, МЕДИУМИТЕ, ОДНЕСУВАЊЕТО НА ПОТРОШУВАЧИТЕ И ОРГАНИЗАЦИЈАТА НА МАРКЕТИНГОТ

ДЕН 1: Како успешно да се управува со брендот?

  • Клучни техники и типови на истражување на пазарот;
  • Аналитички алатки за управување со брендот;
  • Управување со портфолијата на брендовите;
  • Иновации и креирање на нови производи;
  • Ценовно позиционирање на брендот;
  • Продажни фундаменти за бренд-менаџерот: DPSM (distribution, price, shelving, merchandising);
  • Како да се креира адвертајзинг кампања што ќе му донесе додадена вредност на вашиот бренд.

ДЕН 2: Како успешно да се управува со медиумите, однесувањето на потрошувачите и организацијата на маркетингот?

  • Управување со медиумите: како успешно да се изврши оптимизација на медиумскиот микс и да се доведе потрошувачот на местото на продажбата;
  • Шопер-маркетинг: како да се влијае на потрошувачот да го избере токму вашиот производ;
  • Како успешно да се управува и да се води тимот за маркетинг (бренд менаџмент).

ЗА ПРЕДАВАЧOT:

Дарко Лукиќ консултант, м-р по економски науки

Вкупно 20 години работно искуство во маркетинг, од кои 5 години искуство во агенции за истражување на пазарот и адвертајзинг, а 15 години во водечки мултинационални компании од областа на банкарството и FMCG („ING Bank", „Nestle Adriatic", „Henkel CEE HQ Austria", „Henkel Srbija").

Од 2007 до 2015 година на позицијата регионален директор за маркетинг за Србија, Косово, Црна Гора, Македонија и Албанија во компанијата „Henkel Srbija". Портфолио: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat.

Потоа, работи на позицијата регионален извршен директор на агенцијата „Firma: FCB Afirma" од Белград. Клиенти: „Beiersdorf", „Mondellez", „Telenor", „Whirlpool", „Lesaffre", „Ikea". Територија: регионот на поранешна Југославија и Албанија.

Моментално работи како маркетинг консултант за водечки српски компании и невладини организации во Агенцијата за менаџмент и маркетинг консалтинг, што ја има основано самиот. Клиенти: UNICEF, Yuhor, Mioni, Fun&Fit, Danubius, Nectar Group (Nectar, Fructal). Територија: Србија.

КОТИЗАЦИИ:

1 лице – 230 евра

2 лица од компанија – 220 евра по лице

3 лица од компанија – 210 евра по лице

4 и повеќе лица од компанија – 200 евра по лице

(Цените се без ДДВ)

Во котизацијата се вклучени:

  • 2 паузи за кафе;
  • Ручек;
  • Материјали за работилниците во печатена и во електронска форма;
  • Сертификат за успешно завршена работилница.

Локација: Јавна соба

tags:



Слична содржина

@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 



(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

14 фев 2018

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

14 фев 2018

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

14 фев 2018

Преговарање со тешки купувачи

14 фев 2018

Дигитален маркетинг

14 фев 2018

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

14 фев 2018
Вчитува уште новости...