Одржани

Дводневна работилница за преговарање со трговците

13 мар 2017

На ваше барање, магазинот InStore повторно ја организира специјализирана дводневна работилница за продажба и преговарање во FMCG-секторот, која ќе ја води Даворка Биондиќ Винце, тренер за деловно преговарање.

Постојано актуелната тема – преговарање со трговците повторно е на сцена. Сите тие што не беа во можност да присуствуваат во декември, сега добиваат нова шанса за учество во интерактивната работилница со Даворка Биондиќ Винце. Практична, реална и напредна, токму тоа што ни треба – ова беа зборовите на менаџерите за продажба и КА-менаџерите за првата работилница.

Ивица Саралиевски, менаџер за продажба во „Алма М" 

Одлично, одлично – немам други зборови за работилницата и за интерактивноста. Ова е една од подобрите работилници на кои сум присуствувал.

 

Марјан Стоилов, менаџер за продажба во „Прилепска пиварница" 

Искрено, работилницата беше супер, одлична е Даворка. Добивме огромно know how од искусна жена преговарач, со реални примери и практични совети.

 

Работилницата, која ќе се одржи на 14 и 15 март, е наменета за главните продавачи од страната на доставувачите во FMCG-секторот – комерцијални директори, директори за продажба и key account менаџери во компаниите за производство и за дистрибуција. Целта е запознавање со најефикасните стратегии за преговарање со win-win исход.

·       Зошто да присуствувате?

  • Ќе ги научите сите тајни на успешното преговарање за два дена.
  • Преговарачката вештина е најценетата деловна вештина!
  • Ќе увидите во што е разликата меѓу успешните и неуспешните преговарачи.
  • Нема повеќе да бидете жртва на оние што знаат да преговараат.

 

На преговарачките вештини ќе се работи по 6 часа дневно, според Харвард принципот на преговарање. Методите ќе бидат комбинација од теорија со различни вежби, видео-фидбек и игри. 

Програма на работилницата за двата дена
14.3.2017 г.:
Техники за ефикасно аргументирање во преговарањето и неутрализација на отпорот


Начин на реализација
Учесниците се запознаваат со теоријата и практиката на преговарање преку комбинација на кратки теоретски делови и различни вежби, видео фидбек и игри. Методите што ги користиме и теоријата на преговарање се потпираат на Харвард принципот на преговарање и на системот на двојна победа (win-win).
 
Три стратегии на преговарање
  • Што е успех во преговарањето? Што ги продава денес производот или услугата? 
  • 6 фази во win-win преговарањето
  • Забранети зборови и фрази во преговарањето
  • Подготовка за преговарање и нејзиното значење во успехот на преговарачкиот процес
  • Што се може да биде предмет на преговарање?
Вовед во преговарањето
  • 6 правила за првите 3 минути од преговарањето
  • Подготовка за преговарањето 
  • Цел на воведот
  • Прашања во воведот
Аргументирање – што (не) е аргумент?
  • Техники за уверување
  • Зошто е важно да се разликуваат карактеристиките и користа од производот?
  • Кажете му на купувачот зошто купува, а не што купува!
Одбивање и неутрализација на приговори
  • 3 видови приговори
  • Управување со приговорите („Тоа не ми треба", „Прескапо!",„Вашата конкуренција е подобра!")
  • Откријте ги причините за одбивање. Како?
  • Неутрализација на приговорот за „превисока" цена
Ескалација, пат позиција и одблокирање на мртвата точка
Како да се одблокира и да се одведе разговорот кон win-win исход?
 
Попуштање, уметноста на отстапувањето, заклучување
  • 3 видови попуштање
  • Зошто да не се отстапува лесно?
  • Како да знаеме дали другиот блефира или ја говори вистината?
Кога да се премине на заклучување на работата?
Сигнали за купување/продажба
5 правила за успех во преговарањето
6 преговарачки грешки што можат скапо да ве чинат

 
15.3.2017 г.:
Најчести преговарачки тактики

Нечисти, нечесни преговарачки тактики:
  • 15 најчести „нечисти" тактики 
  • Како да ги откриете?
  • Како да ги неутрализирате?
  • Како да ги канализирате кон win-win резултат во преговарањето?
Чесни, етички преговарачки тактики
  • Како и кога да ги користите?
  • Продажна тактика „Продажба за 2 минути"
Кога да го напуштите преговарањето и да ја повлечете вашата понуда?
 
Што е виртуелно преговарање и зошто денес треба да се познава?
  • Влијанието на 5-те сетила на успехот во преговарањето
  • Предности и недостатоци на секоја форма на виртуелно преговарање
Кога да преговарате „во живо"?
  • Предности и недостатоци на преговарањето „во живо"
Кога и како да преговарате преку е-меил?
  • Предности и недостатоци
  • Најчести грешки
  • Што кога ќе добиеме меил со агресивен тон и закани?
  • Како да се даде понуда преку е-меил?
Како да се преговара со уши (телефонски)?
  • Предности и недостатоци
  • Најчести грешки
  • Планирање на телефонското преговарање
  • Структура на преговарањето преку телефон
  • Кога е препорачливо да се преговара преку телефон?
Како преговараат жените, а како мажите?
  • Биолошки предности и недостатоци
  • Кој е најуспешен преговарач на светот и зошто?
Методи на работа:
  1. Предавање
  2. Сопствени видео клипови со снимени примери од праксата
  3. Индивидуални вежби за уверување преку снимање со камера
  4. Примери и предизвици од праксата на специјалистите за продажба на клиентот
Траење на работилницата: 2 дена по 6 часа
 
БРОЈОТ НА УЧЕСНИЦИ Е ОГРАНИЧЕН ПОРАДИ ИНТЕРАКТИВНОСТА НА РАБОТИЛНИЦАТА
 
 Пречесто останувате „без текст" во преговарањето? Никогаш повеќе!
 

Даворка Биондиќ Винце, сопственик и директор на „Бионди", е дипломиран економист на факултетот во Загреб, која подоцна се усовршувала на неколку школи за бизнис во Германија за областите менаџмент и деловно преговарање. Таа има 25-годишно искуство на менаџерски позиции во хрватски и во странски компании, од кои 11 години била член на управата за набавка и прокурист во германската групација „Лидл & Шварц", а до март 2012 година, била директор за набавка во австрискиот трговски синџир „Шпар". Нејзиното професионално портфолио вклучува повеќе од 10.000 преговори. 

Даворка е тренер за преговарање, презентациски тренер, за лидерство, управување со конфликт, мотивациски говорник, предавач на бројни FMCG-конференции. Автор е на книгата „Како да се преговара успешно", а наскоро во печат ќе излезе и втората – „100 преговарачки техники".

 
                                                              КОТИЗАЦИИ И ПРИЈАВИ                                                                              
1 лице - 230 евра
2 лица од иста компанија - 220 евра по лице
3 лица од иста компанија - 210 евра по лице
4 и повеќе лица од иста компанија - 200 евра по лице
 
Организатор:
Магазин InStore – Македонија, www.instore.mk

                                                                     Пријавете се на
                                                            Е-мејл: edukacija@instore.mk 
 
tags:



Слична содржина

@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 



(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

14 фев 2018

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

14 фев 2018

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

14 фев 2018

Преговарање со тешки купувачи

14 фев 2018

Дигитален маркетинг

14 фев 2018

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

14 фев 2018
Вчитува уште новости...