Одржани

Почна дводневната работилница за преговарање

15 дек 2016

Денеска почна специјализираната работилница за продажба и преговарање во FMCG-секторот, во организација на InStore, која ја води Даворка Биондиќ Винце, тренер за деловно преговарање и редовен колумнист во магазинот.

На работилницата, која се одржува денес и утре во хотелот „Карпош" во Скопје, присутни се главните продавачи од страната на доставувачите во FMCG-секторот – комерцијални директори, директори за продажба и key account менаџери од повеќе компании за производство и за дистрибуција: „АВТ-интернатионал", „Алма М", „Атлантик трејд", „Вајомаг", „Даути комерц", „Империал тобако", „Јока", „Макпрогрес", „Нимекс", „Прилепска пиварница", „Рудине", „Тиквеш" и „Трејдек".

На преговарачките вештини ќе се работи по 6 часа дневно, според Харвард принципот на преговарање. Методите ќе бидат комбинација од теорија со различни вежби, видео-фидбек и игри.

Програма на работилницата за денес:
 
Техники за ефикасно аргументирање во преговарањето и неутрализација на отпорот


Начин на реализација
Учесниците се запознаваат со теоријата и практиката на преговарање преку комбинација на кратки теоретски делови и различни вежби, видео фидбек и игри. Методите што ги користиме и теоријата на преговарање се потпираат на Харвард принципот на преговарање и на системот на двојна победа (win-win).
 
Три стратегии на преговарање
  • Што е успех во преговарањето? Што ги продава денес производот или услугата? 
  • 6 фази во win-win преговарањето
  • Забранети зборови и фрази во преговарањето
  • Подготовка за преговарање и нејзиното значење во успехот на преговарачкиот процес
  • Што се може да биде предмет на преговарање?
Вовед во преговарањето
  • 6 правила за првите 3 минути од преговарањето
  • Подготовка за преговарањето 
  • Цел на воведот
  • Прашања во воведот
Аргументирање – што (не) е аргумент?
  • Техники за уверување
  • Зошто е важно да се разликуваат карактеристиките и користа од производот?
  • Кажете му на купувачот зошто купува, а не што купува!
Одбивање и неутрализација на приговори
  • 3 видови приговори
  • Управување со приговорите („Тоа не ми треба", „Прескапо!",„Вашата конкуренција е подобра!")
  • Откријте ги причините за одбивање. Како?
  • Неутрализација на приговорот за „превисока" цена
Ескалација, пат позиција и одблокирање на мртвата точка
Како да се одблокира и да се одведе разговорот кон win-win исход?
 
Попуштање, уметноста на отстапувањето, заклучување
  • 3 видови попуштање
  • Зошто да не се отстапува лесно?
  • Како да знаеме дали другиот блефира или ја говори вистината?
Кога да се премине на заклучување на работата?
Сигнали за купување/продажба
5 правила за успех во преговарањето
6 преговарачки грешки што можат скапо да ве чинат

 
 
 

Даворка Биондиќ Винце, сопственик и директор на „Бионди", е дипломиран економист на факултетот во Загреб, која подоцна се усовршувала на неколку школи за бизнис во Германија за областите менаџмент и деловно преговарање. Таа има 25-годишно искуство на менаџерски позиции во хрватски и во странски компании, од кои 11 години била член на управата за набавка и прокурист во германската групација „Лидл & Шварц", а до март 2012 година, била директор за набавка во австрискиот трговски синџир „Шпар". Нејзиното професионално портфолио вклучува повеќе од 10.000 преговори. 

Даворка е тренер за преговарање, презентациски тренер, за лидерство, управување со конфликт, мотивациски говорник, предавач на бројни FMCG-конференции. Автор е на книгата „Како да се преговара успешно", а наскоро во печат ќе излезе и втората – „100 преговарачки техники".

 
 
tags:



Слична содржина

@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 



(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

14 фев 2018

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

14 фев 2018

(ФОТО) Бренд-менаџери од големите компании задоволни по работилницата со Лукиќ

14 фев 2018

Преговарање со тешки купувачи

14 фев 2018

Дигитален маркетинг

14 фев 2018

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

14 фев 2018
Вчитува уште новости...