Свет

Групацијата „Шварц“ со продажба од над 100 милијарди евра

14 мај 2019

Германската групација „Шварц“, сопственик на трговските синџири „Лидл“ и „Кауфланд“, забележа раст на продажбата од 7,4 отсто во 2018 година и планира да продолжи со големи вложувања. 

Групацијата има продажба од 104,3 милијарди евра во 2018 година, со што првпат ја надмина сумата од 100 милијарди евра. Порастот на продажбата кај „Лидл“ е 8,8 отсто, а кај „Кауфланд“ е 1,6 отсто. По заситувањето на домашниот пазар, „Лидл“ и конкурентскиот германски дисконтен синџир „Алди“ забрзано се шират во други земји, особено во САД и во Велика Британија, каде придобиваат пазарен удел од главните национални играчи. 

Основан во 1973 година, „Лидл“ работи со повеќе од 10.800 маркети во 29 земји, додека „Кауфланд“ има 1.300 маркети во седум европски земји. 




Слична содржина

@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 



„Лидл“ ќе го зголеми бројот на научници за 40%

23 мај 2020

Виножито-пица за поддршка на здравствените работници

23 мај 2020

На ирските пабови им се заканува банкрот

23 мај 2020

Коронавирус во фабрика за месо во Холандија

23 мај 2020

„Лидл“ отвори нова продавница во Загреб

23 мај 2020

Почина Брајан Шароф, претседател на ПЛМА

23 мај 2020
Вчитува уште новости...