Свет

„Метро“ со континуиран раст на продажбата преку достава

10 мај 2019

Во вториот квартал на 2018-2019 година, продажбата на „Метро“ АГ порасна за 1,6 отсто и изнесува 6,8 милијарди евра. 

Продажбата преку достава, пак, за истиот период порасна за 9 отсто, односно на 1,4 милијарди евра и сега изнесува 20 отсто од вкупниот промет на „Метро“.  

Видлив е и резултатот од вложувањата во дигитализација на работењето. Онлајн порачките се достапни на професионалните купувачи во 17 земји и сочинуваат 40 отсто од сите порачки, а во просек ги има по 125.000 неделно. 

Мрежата на продажните центри на „Метро“ брои 711 продажен центар. 

 

 

 




Слична содржина

@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 



„Лидл“ ќе го зголеми бројот на научници за 40%

23 мај 2020

Виножито-пица за поддршка на здравствените работници

23 мај 2020

На ирските пабови им се заканува банкрот

23 мај 2020

Коронавирус во фабрика за месо во Холандија

23 мај 2020

„Лидл“ отвори нова продавница во Загреб

23 мај 2020

Почина Брајан Шароф, претседател на ПЛМА

23 мај 2020
Вчитува уште новости...