IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 20.08.2018 || „Хенкел“ оствари добри резултати во вториот квартал годинава  |  ДИС отвори два маркета во Параќин  |  Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |   ||
   

Србија: Зајечарско пиво го обновува Народниот музеј

08.02.2018
Зајечарско пиво почна со национална кампања „Да го отвориме заедно Народниот музеј" во чии рамки, со купување на специјално издание на лименка од ова пиво, потрошувачите ќе придонесат за собирање средства потребни за завршување на реновирањето на Народниот музеј во Белград.
Како бренд со долга традиција и наследство, Зајечарско пиво ќе донира по еден динар од секоја продадена дизејнирана лименка пиво. Кампањата трае од 1 февруари до 15 јуни 2018 година. Во текот на овој период лименките ќе го променат својот изглед и ќе ги красат визуали на четири уметнички дела од познати српски сликари. 

Горди сме што Зајечарско пиво заедно со своите потрошувачи, ќе дадат важен придонес во завршувањето на реновирањето на Народниот музеј, институција со исклучително национално и културно значење. Му се радуваме на отворањето на Музејот по 15 години, така што ќе имаме можност да ја посетиме институцијата што ја чува нашата богата култура, истакна Јасмина Тријиц, сениор бренд-менаџер на Зајечарско пиво.

Во текот на наредните месеци ќе се организираат и многубројни промотивни и едукативни акции за собирање на средства, но и за дополнително запознавање на јавноста со значењето на четирите уметнички дела на познати српски сликари. 



Назад
 
 
 
 
back to top