IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Србија: Зајечарско пиво го обновува Народниот музеј

08.02.2018
Зајечарско пиво почна со национална кампања „Да го отвориме заедно Народниот музеј" во чии рамки, со купување на специјално издание на лименка од ова пиво, потрошувачите ќе придонесат за собирање средства потребни за завршување на реновирањето на Народниот музеј во Белград.
Како бренд со долга традиција и наследство, Зајечарско пиво ќе донира по еден динар од секоја продадена дизејнирана лименка пиво. Кампањата трае од 1 февруари до 15 јуни 2018 година. Во текот на овој период лименките ќе го променат својот изглед и ќе ги красат визуали на четири уметнички дела од познати српски сликари. 

Горди сме што Зајечарско пиво заедно со своите потрошувачи, ќе дадат важен придонес во завршувањето на реновирањето на Народниот музеј, институција со исклучително национално и културно значење. Му се радуваме на отворањето на Музејот по 15 години, така што ќе имаме можност да ја посетиме институцијата што ја чува нашата богата култура, истакна Јасмина Тријиц, сениор бренд-менаџер на Зајечарско пиво.

Во текот на наредните месеци ќе се организираат и многубројни промотивни и едукативни акции за собирање на средства, но и за дополнително запознавање на јавноста со значењето на четирите уметнички дела на познати српски сликари. 



Назад
 

 
 
 
back to top