IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

Србија: Зајечарско пиво го обновува Народниот музеј

08.02.2018
Зајечарско пиво почна со национална кампања „Да го отвориме заедно Народниот музеј" во чии рамки, со купување на специјално издание на лименка од ова пиво, потрошувачите ќе придонесат за собирање средства потребни за завршување на реновирањето на Народниот музеј во Белград.
Како бренд со долга традиција и наследство, Зајечарско пиво ќе донира по еден динар од секоја продадена дизејнирана лименка пиво. Кампањата трае од 1 февруари до 15 јуни 2018 година. Во текот на овој период лименките ќе го променат својот изглед и ќе ги красат визуали на четири уметнички дела од познати српски сликари. 

Горди сме што Зајечарско пиво заедно со своите потрошувачи, ќе дадат важен придонес во завршувањето на реновирањето на Народниот музеј, институција со исклучително национално и културно значење. Му се радуваме на отворањето на Музејот по 15 години, така што ќе имаме можност да ја посетиме институцијата што ја чува нашата богата култура, истакна Јасмина Тријиц, сениор бренд-менаџер на Зајечарско пиво.

Во текот на наредните месеци ќе се организираат и многубројни промотивни и едукативни акции за собирање на средства, но и за дополнително запознавање на јавноста со значењето на четирите уметнички дела на познати српски сликари. 



Назад
 

 
 
 
back to top