IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.01.2018 || Нов „Алди-М плус“ во Гевгелија  |   „Бивода“ планира извоз во Македонија и во Грција  |  Престижен орден од Финска за Светозар Јаневски  |  „Мигрос“ останува лидер, најголем скок во интернет-каналот  |  „Биедронка“ станува сè посилна  |  „Тривит“ ги презеде постројките на пекарницата „Алимпије“  |  „Плодине“ го отворија 81. продажен центар   |  „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |   ||
   

Свет: Во „Карлсберг“ роботи ќе произведуваат пиво

29.12.2017

Данскиот пиварница „Карлсберг" вложила четири милиони долари во систем со вештачка интелигенција, кој ќе го забрза развојот на новите видови пиво од јануари следната година.

Со помош на истражувачите од Универзитет Орхус, данскиот гигант развил сензори што се способни да ги детектираат разликите меѓу различните вкусови пиво, пишува „Фајненшл тајмс". За да ги интерпретира тие податоци преку вештачка интелигенција и да го рационализира долгиот процес за создавање пиво, компанијата соработува со „Мајкрософт". Поголемиот дел од средствата, односно 2,9 милони долари, ги дал државниот фонд за иновации.

Вообичаеното време за развој на нови видови пиво е околу 24 месеци, а со новиот иновативен начин, развојот ќе биде скратен до 30%.


Назад
 

 
 
 
back to top