IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 22.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Свет: Во „Карлсберг“ роботи ќе произведуваат пиво

29.12.2017

Данскиот пиварница „Карлсберг" вложила четири милиони долари во систем со вештачка интелигенција, кој ќе го забрза развојот на новите видови пиво од јануари следната година.

Со помош на истражувачите од Универзитет Орхус, данскиот гигант развил сензори што се способни да ги детектираат разликите меѓу различните вкусови пиво, пишува „Фајненшл тајмс". За да ги интерпретира тие податоци преку вештачка интелигенција и да го рационализира долгиот процес за создавање пиво, компанијата соработува со „Мајкрософт". Поголемиот дел од средствата, односно 2,9 милони долари, ги дал државниот фонд за иновации.

Вообичаеното време за развој на нови видови пиво е околу 24 месеци, а со новиот иновативен начин, развојот ќе биде скратен до 30%.


Назад
 
 
 
 
back to top