IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 27.05.2018 || Hina products се закити со 4 златни медали  |  Тринаесет студенти примени во програмата „Меркатор-С“  |  Скопско Нефилтрирано, ново пиво од „Пивара Скопје“  |  Мора да се вложува во истражувања и во развој  |  Рекордни 15 награди за „Тиквеш“ во Лондон  |  Нов концепт - „Куќа хемије ексклузив“  |  Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |   ||
   

БИХ: „Витамин“ на саемот во Мостар

17.04.2018
Компанијата „Витамин" се претстави на 21. Меѓународен саем за стопанство во Мостар, на националниот штанд на Србија со цел унапредување на регионалните врски и отворање на патот кон нови трговски региони.

Како што е соопштено од компанијата претставен е целиот асортиман на производи, од полуготови јадења, дехидрирани супи, зачини, сладоледи и други производи.

Задоволни сме од настапот на саемот во Мостар, мислиме дека ова е вистинското место да остварите контакти и да ги отворите патиштата кон нови пазари. Имаме квалитетни производи и потенцијал за унапредување на асортимаот според барањата на странските пазари. Модерно уредениот штанд го привлече вниманието на посетителите, изјави Љубиша Лукиќ, маркетинг-менаџер на компанијата.

Како што истакнаа од компанијата, „Витамин" продолжува со исполнување на своите планови за влез на регионалните и светски пазар. 



Назад
 

 
 
 
back to top