IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

БИХ: „Виолета“ освојува пазари во регионот

13.02.2018
Компанијата „Виолета", потврда за квалитет на своите производи доби од своите потрошувачи, што претставува најголемо признание што една компанија може да го добие за квалитетот кој го нуди.

Во изборот за „Производ на годината", кој веќе шестта година го организира хрватскиот портал žena.hr, повеќе од 25.000 читатели имаа можност да бираат производи за кој сметаат дека се најдобри од сегментот стока за широка потрошувачка. Детските влажни марамчиња Violeta Water care со 99% вода и екстракт од нордијска капина, беше препознаен и избран од потрошувачите како најдобар производ во 2017 година, во категоријата Детска нега и хигиена, соопштено е од компанијата. 

На второто место, во соодветните категории, се најдоа хигиенските влошки Violeta, како и омекнувачи за алишта Teta Violeta.

Од компанијата „Виолета" истакнуваат дека и понатаму нивниот фокус останува континуираното развивање и унапредување на квалитетот на производите, технологијата и знаењето и дека се среќни кога тоа го препознаваат потрошувачите. 



Назад
 

 
 
 
back to top