IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 26.04.2018 || Domaine Lepovo Grand Cuvée светски шампион  |  Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |   ||
   

БИХ: „Виолета“ освојува пазари во регионот

13.02.2018
Компанијата „Виолета", потврда за квалитет на своите производи доби од своите потрошувачи, што претставува најголемо признание што една компанија може да го добие за квалитетот кој го нуди.

Во изборот за „Производ на годината", кој веќе шестта година го организира хрватскиот портал žena.hr, повеќе од 25.000 читатели имаа можност да бираат производи за кој сметаат дека се најдобри од сегментот стока за широка потрошувачка. Детските влажни марамчиња Violeta Water care со 99% вода и екстракт од нордијска капина, беше препознаен и избран од потрошувачите како најдобар производ во 2017 година, во категоријата Детска нега и хигиена, соопштено е од компанијата. 

На второто место, во соодветните категории, се најдоа хигиенските влошки Violeta, како и омекнувачи за алишта Teta Violeta.

Од компанијата „Виолета" истакнуваат дека и понатаму нивниот фокус останува континуираното развивање и унапредување на квалитетот на производите, технологијата и знаењето и дека се среќни кога тоа го препознаваат потрошувачите. 



Назад
 

 
 
 
back to top