IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 25.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Велика Британија: „Веитрос“ воведува часови по јога

09.02.2018

Британскиот синџир „Веитрос", познат по извонредната понуда на здрави производи и по пропагирањето здрави навики кај потрошувачите, најави дека воведува часови по јога во три објекти.

Часовите ќе бидат приспособени на сите нивоа и ќе се наплаќаат по 7 фунти од сесија.

Од синџирот велат дека за овој чекор, се одлучиле поради сѐ поголемата свест на потрошувачите за здравите навики, не само во исхраната, туку и во стилот на живеење. Кога ќе помине пробниот период, трговецот ќе одлучи дали часовите по јога ќе ги воведе и во другите продавници низ цела Велика Британија.

Освен тоа, како дел од стратегијата за пропагирање здрави навики, „Веитрос" во неколку свои продавници воведе услуги од нутриционисти, кои на потрошувачите може да им помогнат со информации и со совети, поврзани со нивните специфични потреби. Од неодамна, трговецот означува одредени производи со ознаката Good Health, за да им помогне на потрошувачите во здравиот избор.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top