IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 21.09.2018 || Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |  Расте извозот на српските кекси и вафли   |  „Витаминка“ кечапот во нова подобрена амбалажа   |  Еко -акција на „Пивара Скопје“, „Пакомак“ и Холандска амбасада   |  „Крофните од Хром“ станаа трговска марка   |  Хрватска ќе избира „најдобар производ на годината“ за 2019-та  |   ||
   

Германија: Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“

13.08.2018

Производителот на брендот Nivea, „Баерсдорф", успешно продолжува со профитабилниот пораст и во 2018 година, соопштија од компанијата.

Во првите шест месеци групацијата генерирала пораст на органската продажба од 7,7%. Номиналната вредност на продажбата се зголемила за 2,8% на 3,6 милијарди евра.

Во европската дивизија, компанијата остварила органски пораст од 6% и продажба во висина од 1,9 милијарди евра. Порастот во земјите на Западна Европа изнесувал 5%, додека во Источна Европа – 7,5%. Во американската дивизија, продажбата се зголемила за 6,2% (-4,1% во номинална вредност), додека на пазарите во Африка, Азија и Австралија, забележан е скок за 11,5% (+4,3% номинално).

Анализирано по брендови, Nivea остварил пораст на продажбата за 3,5%, а деловната единица „Дерма" (производи за грижа на кожата), во која се вклучени Eucerin и Aquaphor, ја зголемила продажбата за 9,5%. Во сегментот грижа за здравје, на кој му припаѓаат Hansaplast и Elastoplast, е забележан скок за 0,9%. La Prairie продолжил со извонредниот пораст што бил забележан и во текот на минатата година, така што во првите шест месеци годинава тој изнесувал високи 55,9%.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top