IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 15.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Германија: Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“

13.08.2018

Производителот на брендот Nivea, „Баерсдорф", успешно продолжува со профитабилниот пораст и во 2018 година, соопштија од компанијата.

Во првите шест месеци групацијата генерирала пораст на органската продажба од 7,7%. Номиналната вредност на продажбата се зголемила за 2,8% на 3,6 милијарди евра.

Во европската дивизија, компанијата остварила органски пораст од 6% и продажба во висина од 1,9 милијарди евра. Порастот во земјите на Западна Европа изнесувал 5%, додека во Источна Европа – 7,5%. Во американската дивизија, продажбата се зголемила за 6,2% (-4,1% во номинална вредност), додека на пазарите во Африка, Азија и Австралија, забележан е скок за 11,5% (+4,3% номинално).

Анализирано по брендови, Nivea остварил пораст на продажбата за 3,5%, а деловната единица „Дерма" (производи за грижа на кожата), во која се вклучени Eucerin и Aquaphor, ја зголемила продажбата за 9,5%. Во сегментот грижа за здравје, на кој му припаѓаат Hansaplast и Elastoplast, е забележан скок за 0,9%. La Prairie продолжил со извонредниот пораст што бил забележан и во текот на минатата година, така што во првите шест месеци годинава тој изнесувал високи 55,9%.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top