IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 15.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Европа: Трговски vs А-брендови

20.07.2018

Приватните трговски марки продолжуваат да го зголемуваат пазарниот удел во Европа.

Најновите податоци на „Нилсен", презентирани на годинешниот саем на приватни трговски марки – ПЛМА во Амстердам, покажуваат дека минатата година трговските брендови го зголемиле пазарниот удел во 11 од 19 анализирани земји, односно дека нивниот удел изнесувал 30 или повеќе проценти во 17 земји.

Џастин Кинг, поранешен извршен директор на „Сеинсберис", преку својата презентација предупреди дека кога трговците и производителите ги подготвуваат своите бизнис-планови, честопати недостасува најважната личност, а тоа е потрошувачот. Според него, за да биде успешен трговецот, тој мора да седи од страната на потрошувачот.

Во контекст на трговските брендови, изоставувањето на потрошувачот обично води кон копирање на А-брендовите по пониска цена, а тоа не носи никаква уникатна корист што ќе ги задоволи променливите потреби на потрошувачите, истакна Кинг на саемот.


Назад
 

 
 
 
back to top